رئیس دادگستری شهرستان بافق : طی دو سال گذشته از زمین خواری هزار هکتار زمین اراضی ملی جلوگیری شده است.
به گزارش خبرنگار عصر بافق؛ محمد سجاد اعتباری رئیس دادگستری شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با تاکید بر اینکه تعداد ورودی پرونده ها به دادگستری نسبت به سال های گذشته رو به کاهش است عنوان کرد : اکثر پرونده های حقوقی از سال ۹۵ به بعد است مابقی رسیدگی شده به جز تعداد اندکی از سال های قبل است.
وی در خصوص خانواده زندانیان بیان داشت : انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان بافقی خدمات و کمک مالی ارائه می کند.
رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت : طی دو سال گذشته از طریق پر کردن برگ تشخیص اراضی ملی از زمین خواری یک هزار  هکتار زمین که اکثرا در خارج از محدوده شهر واقع شده است جلوگیری شده است.
اعتباری افزود : همچنین از ۳۰۰ هکتار زمین بدون تشکیل پرونده قضایی و با کمک اداره منابع طبیعی و کمیسیون حفظ حقوق بیت المال رفع تصرف شده است.
وی در خصوص مدت زمان روند پیگیری پرونده تصریح کرد : قلم  یک قاضی از شمشیر برنده تر است در خصوص پرونده ها باید نهایت دقت را به کار برد و سرعت در رسیدگی باید به همراه دقت باشد در واقع روند طولانی ناشی از کم کاری نیست بلکه به دلیل دقت بالاست تا اشتباهی صورت نگیرد و حق به حقدار برسد.
رئیس دادگستری شهرستان بافق در خصوص پرونده قتل نجمه طالعی عنوان کرد: تحقیقات در شهرستان کامل و قرار مجرمیت صادر شده و به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد پرونده در حال بررسی است و یکی دو جلسه تشکیل شده اما هنوز رای صادر نشده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *