مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد با حضور در چهارمین جشنواره تابستانه شهرداری بافق گفت: این شهرداری آغازگر یک حرکت نو در برگزاری رویدادها و جشنواره های استان است.
به گزارش عصر بافق ؛ سید مصطفی فاطمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال بیش از 100 جشنواره در شهرهای و روستاها استان یزد برگزار شده است افزود: آغاز گر همه این جشنواره های شاد و مفرح در استان یزد، شهرداری بافق بوده که این اقدام ستودنی است.
وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه جشنواره ها باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم می شود تصریح کرد: باعث و بانی این شادی در شهرهای استان، شهرداری بافق و مردم خوب و نجیب این شهرستان هستند.
فاطمی برگزاری این جشنواره را در توسعه صنعت گردشگری استان موثر دانست و ابراز امید واری کرد: شهرداری بافق همچون سال های گذشته که حائز رتبه های برتر گردشگری کشور از جمله دومین شهرداری نمونه گردشگری در سال 1395 شده بود در آینده نیز بتواند آوازه شهر بافق را به همه ایران و آنهایی که علاقمند به فرهنگ یک شهر کویری هستند برساند.
گفتنی است، جشنواره تابستانه شهرداری بافق برای چهارمین سال متوالی با بیش از 20 برنامه شاد و متنوع در تفرجگاه بزرگ آبشار بافق برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. امید

    سلام..تمام این افتخارات را باید مدیون مهندس عفتی شهردار سابق بود که جرقه اینگونه حرکات رو زد..

  2. جهانگرد

    خرج که از کیسه مهمان بود
    حاتم طایی شدن آسان بود…….اقای فاطمی شما چقدر مشارکت کردین؟چند هزینه کردین؟ شهرداری و شهردار ساده بافق بجای خود !!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *