- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

ظاهرا قصه تبدیل نمایندگی میراث بافق به اداره سر دراز دارد!

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان :  سازمان استخدامی کشور با تبدیل نمایندگی میراث بافق به اداره مخالفت می کند. / هنوز نتوانستیم موافقت سازمان میراث فرهنگی را کسب کنیم !
به گزارش عصر بافق؛ تابستان سال گذشته مصطفی فاطمی مدیر کل میراث در جشنواره سمپوزیوم مجسمه های شنی پارک آبشار بافق در مصاحبه با خبرنگار ما به بافقی ها خوش خبری داد و از تبدیل نمایندگی میراث بافق به اداره خبر داد اما یکسال گذشت و این اتفاق رخ نداد تا این خبر خوش به کاممان تلخ  شود.
حال پس از گذشت یکسال دوباره گذر مدیر کل به همان پارک افتاد و وی در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص گفت : برای ارتقای نمایندگی میراث بافق به اداره پیگیری های زیادی انجام دادیم مکاتبات مختلف انجام شد و مجددا امتیازات میراث بررسی شد.
فاطمی ادامه داد: در گذشته شرایط بهتر بود ولی اکنون هیج نمایندگی در کشور بخاطر کمبود امکانات بودجه ای امکان ارتقا پیدا نکرده است همچنین سازمان استخدامی کشور موافقت نمی کند.
وی خاطرنشان کرد : نماینده بافق نیز جلسه ای در این خصوص با رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار کرد اما هنوز نتوانستیم موافقت سازمان را کسب کنیم .
وی در پایان گفت : امیدواریم امسال با توجه به تغییرات در سازمان و تبدیل به وزرات خانه این اتفاق رخ دهد و نمایندگی میراث بافق به اداره تبدیل شود.