سید مصطفی فخری بافقی از برگزاری جشن بزرگ کارگری” ولایت ” در روز جمعه اول شهریورما که با حضور هنرمندان شهرستان و کشور خبر داد.

به گزارش عصر بافق ؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با اعلام این خبر گفت: بنا به پیشنهاد مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مبنی بر برگزاری جشن بزرگ ولایت و گرامیداشت اعیاد خجسته عید قربان وغدیر و دهه ولایت و امامت،مراسم جشنی با دعوت از هنرمندان شهرستان و کشور روز جمعه اول شهریور ماه 98 بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پارک تفریحی آهنشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای طه فتوحی خواننده نسل جوان بومی، تجلیل از سادات شهرستان و شرکت سنگ آهن و اجرای حمید هیراد خواننده محبوب کشور از جمله برنامه های این جشن بزرگ است.

فخری بافقی با بیان اینکه سادات عزیز می توانند در 2 روز فرصت باقیمانده تا برگزاری جشن کپی شناسنامه خود را به مرکز اطلاع رسانی شرکت صبحها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 14 تا 18  تحویل داده تا در مراسم جشن به قید قرعه کشی از آنان تجلیل به عمل آید، اضافه کرد: با توجه به مصادف بودن یکم شهریور ماه با روز پزشک،از پزشکان سادات شهرستان و شرکت سنگ آهن نیز تجلیل خواهد شد.

وی از عموم همشهریان و پرسنل شریف شرکت دعوت نمود تا با حضور خود به این مراسم رونق بخشند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *