سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت:لیگ باشگاهی اسکیت به مناسبت دهه ولایت و امامت در محل سالن ورزشی شهدای گمنام برگزار شد.

سمیه ایزدیان ضمن تقدیر از رئیس هیئت اسکیت شهرستان بافق با بیان اینکه مسابقات در قالب ۱۲ تیم و ۵ گروه سنی دختران و ۲ گروه سنی پسران برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ نفر اسکیت باز در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری مسابقات را استعدادیابی و تشویق ورزشکاران در این رشته ورزشی عنوان کرد و یادآور شد:رده سنی ۹۰-۹۱ ریحانه ابراهیمی، آترینا حاج غدیری، السا فتوحی (مشترکا) و حنانه دهقان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

ایزدیان با بیان اینکه رده سنی۸۹ تا ۸۵غزل دهقان، نگین خوانین زاده و فرزانه کوشا مقدم بر سکوی اول تا سوم ایستادند افزود: مبینا دهقانزاده مقام اول، ساغر سیدی و محیا عبداللهی مقام دوم و سوم را خود اختصاص دادند.

ایزدیان همچنین خاطر نشان کرد:زینب سادات میرعلمی،
سارا خارنگی و سیده سها میرعلمی نیز در گروه سنی ۹۲ این مسابقه توانستند مدال های طلا، نقره و برنز را بر گردن خود آویزند‌.

وی عنوان کرد:محیا حسینی ابراهیمی، نگار محمدیان و نازنین زهرا یاری برندگان رده سنی نونهالان بودند.

ایزدیان با اشاره به اینکه ابوالفضل خالقدادی،محمد صادق چترود و محمد مهدی در بخش پسران در رده سنی نوجوانان مقام اول تا سوم را کسب کردند تصریح کرد:مهدی بویی آبادی در رده نونهالان مقام اول، شایان طالعی دوم و سینا درندی سوم را کسب کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین از کسب مقام اول تا سوم توسط باشگاههای آبشار با سرپرستی و مربیگری پرویز برزگری، نشاط با سرپرستی و مربیگری فریبا شفیعی و شهدای گمنام با سرپرستی و مربیگری محبوبه اشرفی خبر داد.

گفتنی است: در پایان مسابقات به رسم یادبود از برندگان با اهدا لوح و مدال تجلیل بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *