- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

چهارمین جشنواره تابستانی در تفرجگاه آبشار بافق برگزار می شود

شهردار بافق گفت: چهارمین جشنوار تابستانی گرامیداشت دهه ولایت با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی به مدت چهار روز در تفرجگاه بزرگ آبشار بافق برگزار می شود.
به گزارش عصر بافق، سید علی نوروززاده برنامه های این جشنواره را یادآور شد و گفت: در این جشنواره برنامه های شاد و مهیج خانوادگی و مسابقات ورزشی برگزار می شود.
وی، برپایی غرفه های نمایشگاهی، ماهیگیری در کویر در فضایی پر از نشاط و هیجان با عنوان مسابقه صید و صیاد، مسابقه فوتبال حبابی و رصد ستارگان را از دیگر برنامه های این جشنواره بیان کرد.
به گفته نوروززاده، تفریحات همه روزه همچون اجرای ورزش زورخانه ای، غرفه کودکانه، توزیع چایی صلواتی در این جشنواره مد نظر قرار دارد.
وی در ادامه افزود: اجرای برنامه های شاد و متنوع با حضور هنرمندان بومی و کشوری همزمان با جشن عید غدیر و گرامیداشت میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع)در قالب جنگ های شبانه از ۲۹ تا ۳۱ مرداد ماه جاری برگزار می شود.
شهردار بافق به اهمیت زنان و نقش آنها در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: مسابقات ویژه بانوان در قالب جشنواره تابستانی در پارک بانوان نیز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه علاوه بر جشنواره تابستانی یک سری برنا مه های دیگر نیز به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در تفرجگاه آبشار بافق برگزار می شود افزود: این برنامه ها شامل اقدامات و خدماتی فرهنگی، رفاهی، تفریحی و گردشگری است که با رویکرد معرفی جاذبه های شهر و جذب بیشتر گردشگر اجرا می شود.
نوروززاده در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه های شاد و متنوع تابستانی بتوانیم رضایتمندی شهروندان وگردشگران و خاطرات خوش سفر های تابستانی را برای هموطنان عزیز فراهم کنیم.
گفتنی است این جشنواره ۴ روزه در روزهای ۲۸ لغایت ۳۱ مردادماه از ساعت ۱۸ صبح الی ۱۲ شب در تفرجگاه آبشار و پارک بانوان برگزار می شود.