عرض سلام و ادب خدمت آقای بردستانی. ممنون از مطلبی که بیان کردید. لازم دانستم مواردی را در جواب عرایض جنابعالی خدمت شما و سایر خوانندگان بیان نمایم.

من نمیدانم تاکنون چند دفعه به بافق سفر کردید تا بتوانید به روحیات و تفکرات مدیران شهرستان آشنایی پیدا کنید اما بنده حقیر بنا به شناختی که از آقای فلاح، مدیر عامل کنونی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بخاطر اشتغال چند ساله در یک مجموعه معدنی و صنعتی پیدا کردم، ایشان همواره و همیشه دغدغه و اعتقاد به بها دادن و استفاده از جوانان در کنار با تجربه ها داشتند و حداقل در بخش تحت امر خود به این اعتقاد خود جامه عمل پوشانده و این مهم را به کار گرفته و موفق نیز بوده اند.
پس این تفکر ایشان که می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات و معضلات باشد، از قبل بوده است و یک شبه و با مدیر عامل شدن و یا اینکه به اجبار ظهور نیافته است.

و اما در مورد انتصابات اجباری که گفتید به اسم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به فرمان رهبری عزیز انقلاب جا زده شده است، بایستی خدمتتون عرض کنم که به فرض اینکه حرف جنابعالی در مورد تغییر اجباری در یک معاونت شرکت سنگ آهن درست باشد که حقیر از صحت و سقم این موضوع اطلاعی ندارم، خدمتتان عرض می کنم؛

  • انتصاب یک جوان مسلط در سمت مدیر روابط عمومی علیرغم شایستگی آزاده و جانباز سرافراز، آقای حاج حبیب حسن زاده را چطور توجیه می کنید؟؟؟
  • انتصاب جوان تحصیلکرده و شایسته، آقای مهندس حیدری به سمت مدیر دفتر جدیدشان را چطور توجیه می کنید؟؟؟
  • انتصاب جوان شایسته، آقای مهندس مقدسی به سمت سرپرست جدید ایمنی معدن سه چاهون که اتفاقا از نیروهای شرکتی می باشد را چطور توجیه می کنید؟؟؟
  • انتصاب جوان شایسته، خلاق و مبتکر ، آقای مهندس غلامرضاپور به سمت مدیر واحد HSE شرکت را چطور توجیه می کنید؟؟؟
  • انتصاب جوان تحصیلکرده و شایسته، آقای دکتر رضایی پور، دکتری منابع طبیعی، به سمت سرپرست و ناظر نیروهای فضای سبز را چطور توجیه و ارزیابی می کنید؟؟؟

و شاید موارد دیگری از اعتماد این مدیر جوان و انقلابی به جوانان شایسته که بنا به تفکر ایشان در آینده ای نزدیک دور از انتظار نیست.

براستی این مدیر جوان که ممکن است از هر طیف، گروه، حزبی و یا جناحی باشد، نمی تواند اسم یک مدیر انقلابی و ولایی که سردمدار اجرای بیانیه گام دوم انقلاب صادره از رهبری معظم انقلاب (دامت برکاته) که در چهل سالگی انقلاب بیان شد را به یدک بکشد؟؟؟

امید است همواره در قلم زدن ها اندکی تقوا داشته باشیم.

فلاح؛ مدیر انقلابی؛ مجری بیانیه گام دوم انقلاب

احسان فتوحی بافقی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *