- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

چو صد آيد نود هم پيش ماست

قطع و يقين هدف و شاه بيت كار مردم و نماينده محترم در جلسه كارگروه بايد يكي باشد كه هست و شكي در آن نيست و آن چيزي نيست بجز بازپس گيري معادن غصب شده بافق و ايشان ميتواند به نمايندگي از كل مردم بافق صبح علي الطلوع برود سراغ هر وزيري كه لازم باشد.
و با توجه به جديت نماينده و اينكه تقريبا براي وزرا فرد شناخته شده اي هست ميتواند نظرشان را در خصوص تخصيص معادن منطقه به بافق جلب نمايد.
همچنين ميباست فعالینی كه بيشتر وقتشان را مصروف اوضاع و احوال بافق می کنند به همراه نماينده اي از شوراي شهر با مشورت با امام جمعه محترم بافق و نظرخواهي مجدانه از ايشان هم بصورت روزانه و هم هفتگي گزارش پيگيريها را به سمع و نظر مردم برسانيد.
و در جاهايي كه لازم باشد كمك از مردم بخواهيد، همچنين در همين راستا قطعا مديرعامل محترم شركت نيز به شما كمك خواهد نمود و فرماندار محترم نيز حامي شما خواهد بود. با اين تفاوت كه شماها نماينده مستقيم قشر كارگر و مردم هستيد و همان نقشي را عهده دار ميشويد كه قبلا خود جناب نماينده بر عهده داشتند.
لذا اولا اجازه دهيد در جلسه پرسش و پاسخ با سوال مردم بر اساس اولويت شروع شود كه همان بازپس گيري معادن هست و مديريت جلسه در عمل بدست شما بعنوان نمايده مردم باشد و مطمئن باشید بقيه جريانات اگر معادن برگردد خود بخود حل خواهد شد.
بنابراين اينكه كسي بخواهد راجع به جاده، خيابان، بيمارستان و فلان كارخانه صحبت كند فرع خواهد بود چرا كه اگر سنگي نباشد عملا اينها نيز نخواهد بود.
يعني اينكه اولويت اول و آخر بافق معادن است كه در صورت بازگشت تحقق همان شعر چو صد آيد نود هم پيش ماست خواهد بود لذا در اين برهه از اختلافات احتمالي پرهيز نماييد و اتحاد را براي افزايش توان، رمز پيروزي خود بدانيد ضمن اينكه در اين جلسه تحت هيچ شرايطي به انتخاباتي كه هنوز زمان زيادي به آن مانده ورود ننماييد.
احمد رضا رضایی