- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

صباغیان با عملکردی فراتر از انتظارها

صبح روز گذشته بود که حین بررسی اخبار از طریق شبکه های اجتماعی، در صفحه اینستاگرام آقای علی مطهری، به مطلبی پیرامون گزارش دهی دولت به مجلس برخوردم. ناخودآگاه از اینکه می دیدم نماینده جریان سازی، همچون آقای مطهری پیرامون طرحی که توسط نماینده حوزه ما در مجلس شورای اسلامی مطرح شده، به ارائه تحلیل پرداخته، بسیار مشعوف شدم.
به جرات می توان گفت که صباغیان علی الرغم اولین حضور در مجلس شورای اسلامی، در بسیاری از موارد از جمله ارائه نطق ها، تذکرات و طرح ها، از سایر نمایندگان استان، چه در این دوره و چه در دوره های گذشته عملکرد بهتری داشته است.
شاید یکی از دلایل آن حفظ استقلال سیاسی در دوران نمایندگی بوده که این فرصت را برای وی فراهم کرده است که بدون دغدغه از نگاه جریان های سیاسی موجود، آزادانه به بیان نقطه نظرات خویش بپردازد. اگرچه که در اوایل هواداران اصلاح طلب وی با این رویه به شدت مخالف بودند ولی با گذشت زمان درستی آن موضع گیری ها برای همگان مشخص شد و حال کمتر کسی است که از نگاه انتقادی و سازنده وی دلگیر شود.
از طرفی ورود به مسائلی همچون عملکرد مجمع تشخیص مصلحت و یا شوراهای عالی مختلف که برای بسیاری از نمایندگان خط قرمز محسوب می شود از دیگر عملکرد های مثبت و شجاعانه وی تلقی می گردد. در کنار فعالیت های ملی ذکر شده، وی در دوران مسئولیت خویش با برپایی جلسات متعدد با مسئولین کشوری پیرامون مسائل حوزه انتخابیه و همچنین حضور مستمر در سرتاسر حوزه انتخابیه به حل مشکلات حوزه انتخابیه نیز پرداخته است.
امید است که با فعالیت های درخور ایشان، در آینده نزدیک شاهد توسعه متوازن و عادلانه شهرستان های استان باشیم.