آقای استاندار کمتر به #شعوربافقیها توهین کنید، اتفاق خوب؟!! شما احتمالا اینقدر در حلقه یاران متملق و چاپلوس قرار گرفته اید و از #مردم دور شده اید که آنها را ساده فرض می کنید؟! جداسازی #آنومالیهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با یک صورتجلسه مشکوک به جعل که استان نیز در آن دخیل بوده و عدم پیگیری شما اتفاق خوب است؟! قول پیگیرتان در جمع کارگران معترض به #خصوصی_سازی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و اما کمک به این اتفاق به همراه مدیرعامل وقت این شرکت و نماینده کارگران اتفاق خوب است؟ قول شما در پیگیری و دنبال کردن مطالبات مردم در حوزه های مختلف در فضایی مثبت و سازنده و اعتماد به مسئولان محلی در جواب دروغ شما به نامه عدم وجود ابهام در مرزهای بین شهرستانهای بافق و اردکان اتفاق خوب است؟ سکوت شما در قبال غصب مهدی آباد بافق اتفاق خوب است یا تغییر و تحریف کتاب جغرافیای استان و کمک روشن شما به غصب چاه گز توسط بهاباد؟! یک اتفاق خوب در این روزها به جز استاندار شدن خودتان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور شدن سردمدار خصوصی سازی سنگ آهن بافق و نماینده مجلس شدن نماینده کارگرانی که خواهان عدم خصوصی سازی بودند ذکر کنید، اگر باز پس گیری مرزهای غصب شده و پیگیری آن حاشیه است پس اصل کجاست؟ اصول استاندار یزد چیست؟ تفکر خطرناکی که غصب مرزها و منابع را عادی جلوه می دهد از کجا نشات می گیرد؟
اما بافقیها از هر چه بگذرند از اینکه استاندار در چشمان محروم، مظلوم و بی پناهشان نگاه کند و بگوید اوضاع خوب است نمی توانند بگذرند، شما در جواب خبرنگاری که پرسیده نتیجه پیگیری مرزهای غصب شده بافق توسط اردکان به کجا رسید موضوع مرزهای بافق و بهاباد را پیش کشیده اید، از خودتان کمی خجالت بکشید، موضوع مرزهای بافق با بهاباد چند سالی بیشتر نیست عنوان شده، خدا نیامرزد و از دنیا ببرد آن کسی که با توجه به وجود نقشه های فراوان و دلایل و مستندات مکفی تخم لق چاه گز را در دهان بهابادیها شکست که با یک تیر دو نشان را بزند، هر دو شهرستانی که باید با هم متحد می شدند و مرزها و منابعشان را از اردکان، شهرستانی که از راه حرام و غصب کسب در آمد می کند پس می گرفتند به هم مشغول کرد و غصب کننده را در حاشیه امن قرار داد و نقش سپر بلا را برایش بازی کرد و می کند و جایزه اش را نیز گرفت.
همانطور که خودتان بهتر می دانید موضوع اصلی که از سالها پیش مطرح بوده و بارها و بارها مورد اعتراض مردم مظلوم و بی پناه شهرستانهای بافق و بهاباد قرار گرفته و تبعات جبران ناپذیری را به این مردم عزیز و نظام وارد کرده است غصب همزمان ۱۰۰۰ کیلومتر از مرزهای این دو شهرستان به همراه دو معدن بزرگ از این دو شهرستان توسط اردکان بوده است. اگر این حاشیه است پس خوب بودن اوضاع بافق هم بیشتر برای شما و دار و دسته تان خوب است و نه برای مردم محروم و رنج کشیده بافق، اما جواب ما به شما این است، چون با توجه به سابقه قبلی به خیر شما ذره ای امید نیست شما همان با مسئولان محلی بافق که شما تایید می کنید خوش باشید و ما لحظه شماری می کنیم که عمر دولتتان سرآید.

تنهاراهنجات شهرستانهای محروم نه شما بلکه #جوانگرایی و #تفکرانقلابی مطابق با بیانیه #گامدوم_انقلاب است

آتشبهاختیار

اتحادلعنتی

شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست/آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

       

        کسی که نسبت به درخواست ها و نصایح دیگران بی توجه و بی اعتناست و یا عمداً نمی خواهد آنها را بشنود و بپذیرد،بنابراین با زور و داد و فریاد هم نمی توان به او فهماند 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *