سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان و فرماندار از کسب رتبه اول بافق در ساماندهی ورزشکاران در سه ماهه اول سالجاری در استان خبر داد.

سمیه ایزدیان با بیان اینکه از اوایل سالجاری تاکنون هزار و هفتصد و بیست و سه نفر از بیمه ورزشی برخوردار شده اند اظهار داشت:خوشبختانه فعالیت های صورت گرفته در جذب جوانان و نوجوانان به ورزش مثمر ثمر بوده است.

وی گفت: این آمار در سه ماهه اول سال گذشته 644 نفر بیمه شده بوده است.

ایزدیان با بیان اینکه از تعداد آمار اعلام شده بیمه شدگان ورزشی هزار دویست هشتاد و هفت نفر آقا بوده اند خاطر نشان کرد:404 نفر بیمه شده دیگر نیز خانم هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ابراز امیدواری کرد تنوع خدمات بیمه ورزشی بتواند به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی کمک کند .

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان، فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و دیگر مسوولین شهرستان از بهسازی خانه شطرنج خبر داد.

ایزدیان در این نشست با اشاره به معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی یا حقوقی که در زمینه احداث، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی مشارکت می کنند گفت:چنانچه توجه به اجرایی شدن این قانون مد نظر قرار گیرد افراد بسیاری را می توان در حوزه ورزش و کمک خیری جذب نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *