به گزارش عصر بافق؛ آخرین مرحله اردو تیم هندبال منتخب خردسالان دختر استان یزد برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با حضور۲۰ هندبالیست به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق در سالن امام علی(ع) آهنشهر برگزار شد.

🔸 مهدی دهقانزاده رئیس هیات هندبال شهرستان در خصوص این اردو گفت؛ با توجه به اینکه از۱۴ بازیکن تیم منتخب استان ،۱۰ بازیکن از باشگاه سنگ آهن بافق میباشند و همچنین سیده مریم فخری مربی این باشگاه بعنوان سرمربی ، تیم منتخب استان را در مسابقات همراهی خواهد کرد این اردو به میزبانی باشگاه سنگ آهن برگزار شد.

🔸وی از شرایط فنی و سطح مطلوب بازیکنان ابراز خرسندی و اعلام کرد تیم هندبال منتخب استان با همکاری باشگاه سنگ آهن و هیات هندبال استان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

🔸 رئیس هیات هندبال شهرستان در پایان از جناب مهندس کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بابت حمایت از این رشته و همکاری با هیات هندبال شهرستان و استان تشکر و قدردانی کرد و همچنین اعلام کرد که باشگاه سنگ آهن با عملکرد خوبی که در بخش پایه داشته هندبال بافق را به جایگاه بالایی در سطح استان رسانده که امروز شاهد قهرمانی و موفقیت های زیادی از تیم های این باشگاه در استان و کشور هستیم.

🔸لازم به ذکر است؛ این مسابقات از تاریخ۳۱ مرداد ماه به مدت یک هفته با حضور ۳۰ تیم به میزبانی یزد برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *