جسد مرد میانسال از روستای خوسف که به مدت پنج روز در کوههای مناطق زادگاه خود گمشده بود پیدا شد.

به گزارش عصر بافق؛ سید محمد رضوی،شکارچی ۵۲ساله که به مدت پنج روز خبری از وی نبود بلاخره پیکر بی جان او در حوالی روستاهای خسوف و بشکان پیدا شد.
خبرنگار ما می افزاید هنوز علت فوت این فرد مشخص نیست و پلیس آگاهی ضمن حضور در صحنه علت فوت را بررسی خواهد کرد.
این جستجو ۴شب ‌‌ و پنج روز طول کشید،جستجویی که همه نیروها اعم از هلال احمر،نیروی انتظامی. گروه‌های کوهنوردی(بافق و‌بهاباد) و افراد محلی دخیل بودند.
سید محمد رضوی کارمند بازنشسته اداره برق که در شهرهای بافق و‌بهاباد خدمت می کرد. وی در بافق ساکن بود.

از طریق ردیابی موبایل به جسد نزدیک شدیم

مهندس محمد رضا فتاحی،رییس جمعیت هلال احمر بافق دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر از جزییات یافتن جسد محمد رضوی زاده از اهالی خوسف گفت.
وی افزود:سید محمد رضوی زاده،صبح روز اول ساعت ۶/۴۳ دقیقه با چوپان روستا صحبت می کند و چوپان ساعت نه با وی تماس می گیرد که پاسخی نمی شنود!وی ادامه داد:از ساعت ده صبح به بعد رضوی زاده به موبایل جوابی نمی دهد!
وی تصریح کرد: گرچه خانواده وی به اداره هلال احمر دیر خبر دادند ولی به محض اطلاع از طریق ردیابی موبایل اطلاعات مربوطه استخراج شد و عملیات جستجو شدت یافت؛گرچه پهنا شناسایی در محدوده ۶۰ کیلومتر در ده کیلومتر بود.
وی ادامه داد:مرحوم رضوی زاده دچار بیماری بوده و ‌احتمالا بر اثر این مشکل دارفانی را وداع گفته است؛هرچند که در این خصوص پزشکی قانونی واگاهی نیروی انتظامی نظر نهایی را اعلام می کنند.
رییس جمعیت هلال احمر بافق کفت:رضوی زاده پیاده رویی طولانی داشته به گونه ایی که جسد وی درحوالی روستای بشکان یافت شده است.
وی با تقدیر از افراد و‌گروههایی که در این جستجو همکاری داشتند شایعه هر گونه قتل را رد کرد و گفت به نظر می رسد مشکلات جسمانی موجب این حادثه شده است.
منبع : افق کویر

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *