- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در بافق / رتبه نخست انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بافق در استان

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بافق: این انجمن از نظر تعداد اعضا با دارابودن یک هزار و ۲۹۰ نفر عضو در صدر استان است.

به گزارش عصر بافق : محمدعلی حاجی حسنی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هشت سال قبل با شعار مردم بر مردم و مردم برای مردم در بافق تاسیس شد .
وی ادامه داد : این انجمن جز موسسات مردم نهاد است و بصورت غیر دولتی در کنار موسسات دولتی با اعتماد مردمی به نظارت بر فرآیندهای عرضه از تولید تا مصرف می پردازد.
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان بافق بیان داشت : در دور قبل، تعداد اعضای انجمن ۲۵۰ نفر بود و پس از چهار سال به یک هزار و ۲۹۰ نفر افزایش یافت و اکنون از نظر تعداد اعضای انجمن در صدر استان است.
حاجی حسنی تصریح کرد: امروز سومین دوره انتخابات هیات مدیره که هر چهارسال یکبار انجام می شود با شرکت ۱۷ کاندید برای هیات مدیره و چهار کاندید برای بازرسی برگزار شد.
وی با تاکید بر استقبال پرشور اعضا برای این انتخابات خاطر نشان کرد : در پایان پس از شمارش آرا پنج نفر عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل به هیات مدیره راه پیدا می کنند همچنین یک نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب می شود.
ریییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دلیل عدم شرکت خود در انتخابات را جوان گرایی عنوان کرد و افزود : باید به جوانان میدان دهیم قطعا جامعه موفق تری خواهیم داشت.