به گزارش عصر بافق؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی بافق با دستور کار بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص اساسنامه بنیاد وحشی بافقی با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
فرماندار بافق در این نشست پیرامون تصویب اساس نامه بنیاد وحشی بافقی گفت: با دعوت از افراد خبره و کارشناس در امر تدوین اساس نامه باید از تحربیات، نظرات و پیشنهادات آنان بهره مند شد.
محمد زاده رحمانی در ادامه بر برگزاری جلسات تفسیر نهج البلاغه در سطوح مختلف، تاکید و یاد آورشد: نهج البلاغه یکی از گنجینه های ارزشمند اسلامی است که میطلبد با دعوت از کارشناسان در این موضوع در ترویج هر چه بیشتر حکمت های گهربار و چراغ راه قرار دادن آموزه های این کتاب گام های اساسی برداشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت حفظ فرهنگ و شئون دینی و همچنین آداب و رسوم اصیل مردم به ویژه در سطح روستاهای هدف گردشگری تاکید کرد و عنوان داشت: با همه علاقه ای که به توسعه صنعت گردشگری در شهرستان داریم نباید از وجوه دیگر مردم و جامعه غافل شویم به ویژه مناطق روستایی که هدف گردشگری هستند این مورد را باید در نظر داشت که توسعه صنعت گردشگری باید درسایه حفظ فرهنگ اصیل مردم منطقه انجام شود.
زاده رحمانی تصریح کرد: در توسعه هر بخش در سطح روستاها همواره باید محور تولیدی و حرکت در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار بافق در پایان نیز خروجی مثبت را اولویت اساسی در برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی یادآور شد و عنوان داشت: در دعوت از افراد به شهرستان جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی و… سعی شود افراد فاخر و خبره ای باشند که خروجی برنامه ها مثبت و مفید واقع شود.
گفتنی است در پایان این جلسه از سجاد مهدیزاده حافظ برتر قرآن کریم با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *