آیت الله سلیمانی گفت: شورای نگهبان همیشه مورد حمله بوده، هست وخواهد بود و دوگروه در مقابل این نهاد قرار می گیرند کسانی که با اسلام و نظام اسلامی مخالف و کسانی که رد صلاحیت می شوند.
به گزارش عصر بافق ؛ به مناسبت 26تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان به فرمان امام خمینی(ره) سرپرست وجمعی از ناظران شورای نگهبان بافق با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار احمد برزگری سرپرست دفترنظارت وبازرسی بر انتخابات شهرستان ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان برنامه های این نهاد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود تشریح کرد.
در ادامه این دیدارآیت الله سلیمانی امام جمعه بافق نیز ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) به بیان کراماتی از امام رضا پرداخت و فلسفه هجرت امام رضا(ع) به ایران را تشریح کرد.
وی در ادامه افزود: در تمام کشورهای دنیا چه کشورهای اروپایی، غربی وآفریقایی برای کسی که می خواهند مسئولیت به وی بدهند فیلترهایی را برای او در نظر می گیرند.
امام جمعه بافق گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام(ره) با دیدگاه ژرفی که داشت وقتی انقلاب به پیروزی رسید تمام حرکت هایی که انجام داد در راه خدا بود و وارد صحنه شد و دراین راه هم موفق بود.
سلیمانی تصریح کرد: یکی از کارهای خوب امام نیز تشکیل شورای نگهبان بود که در این نهاد هم فقیه هست وهم حقوقدان، فقها از نظر دینی و اعتقادی و حقوقدان نیز از نظر حقوق بین المللی و جهانی مسائل را در حضور هم برسی می کنند و تصمیم گیری می کنند و تا امروز هم به خوبی وظایف خود را انجام داده چه بحث رد صلاحیت ها و چه در مسائل دیگر با قدرت و صلابت به کار خود ادامه می دهد.
امام جمعه بافق در پایان اظهار داشت: شورای نگهبان همیشه مورد حمله بوده، هست وخواهد بو. دوگروه در مقابل این نهاد قرار می گیرند کسانی که با اسلام و نظام اسلامی مخالفند و کسانی هم که رد صلاحیت می شوند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *