سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در نشست با اولین اعضای سمن اداره ورزش و جوانان که با نام “رویش نهال کوچک ” نامگذاری شده است با بیان اینکه سمن‌ها یا همان سازمان‌های مردم نهاد گروهی از اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که به شکل داوطلبانه به فعالیت می پردازند گفت:سازمان مردم‌ نهاد می‌تواند در زمینه های مختلف ورزشی، هنری،محیط زیست، فرهنگی و … عملکرد مطلوب داشته باشد.

سمیه ایزدیان ضمن تقدیر از تلاش های اعضای این سازمان مردمی اظهار داشت: نقش سمن ها در بالندگی و پویایی جوانان مثمر ثمر است.

وی با اشاره به اینکه با توجه بیشتر به فعالیت های سمن ها با محوریت جوانان می‌توان در راستای کاهش معضلات اجتماعی قدم برداشت عنوان کرد:اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق درصدد اخذ مجوز 5 سمن دیگر در زمینه های مختلف با حضور جوانان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود:سمن‌ها با فعالیت‌های چشمگیر قادر خواهند بود جایگاه خود را بین مسئولان پیدا کنند.

در ادامه این نشست مجتبی فتاحی رئیس سمن “رویش نهال کوچک” به ارائه طرح ها و پیشنهادات خود پرداخت و عنوان کرد: بزودی با ترغیب جوانان شهرستان و با همکاری محیط زیست، منابع طبیعی و هلال احمر، این سمن فعالیت خود را در حوزه محیط زیست شروع می کند.

وی با بیان اینکه شعار سمن رویش نهال کوچک “از خودت شروع کن” است تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در ایام مختلف سال برنامه های خاص در زمینه پاکسازی محیط زیست اجرایی کنیم.

فتاحی همچنین خواستار مساعدت ارگانهای مختلف با این سمن شد و گفت:زمانی مشاركت مردم در حوزه محيط زيست نمايان مي شود كه آنها از مخاطراتی که محيط زيست را تهديد مي كند آگاهی یابند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *