- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هفدهمین یادواره شهدای روستای رتک شهرستان کوهبنان برگزار شد

یادواره شهدای روستای رتک باحضور ائمه جمعه و جمعی از مسئولین، فرماندهان‌ نظامی و‌انتظامی و مردم ولایت مدار شهرستان های بافق و کوهبنان در مسجد روستا رتک برگزار گردید .
به گزارش عصر بافق ؛ آیت الله سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق با استناد به کلام نورانی امام صادق(ع) خطاب به یکی از یارانش گفت: باید تلاش کنیم تا از نظر علم و دانش جایگاهی در جامعه پیدا کنیم لذا مردم با دید دیگری به ما نگاه خواهند کرد به مال دیگران چشم ندوزیم و از زبان خویش حفاظت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: روزگاری ایران در بحث صنعت جایگاهی نداشت ولی در ۴۰ سال گذشته از نظر علم و فن آوری پیشرفت ها داشتیم که نمونه بارز در عرصه پیشرفت را در ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران شاهد بودیم .
امام جمعه شهرستان بافق تاکید کرد: بواسطه پیشرفت های ما امروز ابهت آمریکا در منطقه و جهان در هم شکسته شده لذا ما می توانیم روی پای خود بایستیم و در برابر دشمنان مقاومت کنیم .
وی خاطر نشان کرد: ما به برکت انقلاب اسلامی به قدری قدرتمند شدیم که دشمنان فقط به رجز خوانی بسنده می کنند لذا این قدرت ، عزت و شکوت به برکت وجود حضرت امام و رهبرهای امام گونه مقام معظم رهبری است .
عضوشورای عالی حوزه های علمیه یزد افزود: در هر شرایطی ما روی پای خود ایستادیم و چون چشم طمع به دیگران نداشتیم لذا عزتمتد در جهان شدیم .
وی ابراز داشت: برخی سایت هاو شبکه های وابسته به دشمنان که از جایگاه نظام اسلامی در ترس و هراس هستند بدنبال اختلاف افکنی هستند واعتقادات نسل جوان را نشانه گرفته اند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس منطق حرف می زند شهیدان به قران و کلام نور تمسک جستند که خدایی شدند لذا ما به شهیدان مدیون هستیم که با خون پاک خویش به ما عزت و جایگاه بخشیدند .
وی تاکید کرد : جهاد دری از درهای بهشت است آنانی که مبارزه نکردند لباس ذلت به تن کردند کسانی که مبارزه کردند خودشان را حفظ کردند که نمونه بارز آنان مردم‌ سوریه و عراق هستند .
امام جمعه بافق گفت: ما به وجود شهدا افتخار می کنیم که با شهامت و شجاعت نظام اسلامی را پا برجا نگه داشتند مردم ایران اسلامی مقاوم هستند در برخی حرکت های‌ دشمنان برای دفاع از ازرش ها با تمام وجود در صحنه حاضر می شوند .
امام جمعه شهرستان بافق بیان داشت: در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب همگان در سایه وحدت و همدلی در صحنه حاضر می شوند .
وی ابراز داشت : شهدا باعث عزت و افتخار ایران اسلامی هستند شهید بهشتی و شهید صدوقی هم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره در خدمت اسلام و انقلاب بودند.