فرماندار بافق:150میلیون ریال برای برگزاری جشنواره ادبی و اجرای برنامه های فرهنگی در اختیار انجمن اهل قلم قرار می گیرد
به گزارش عصر بافق ؛ به مناسبت روز قلم نشست صمیمی اهالی قلم با زاده رحمانی فرماندار بافق با حضور رییس اداره ارشاد و اعضای این انجمن در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.
زاده رحمانی فرماندار بافق با تبریک روز قلم ابراز داشت علاقه به نویسندگی ونوشتن از دوران نوجوانی در من وجود داشته است و در حال حاضر تصمیم دارم کتابی در مورد خاطراتم در بافق به رشته تحریر درآوردم.
وی ابراز داشت که ده درصد عوارض شهر به ورزش وهنر اختصاص می یابد و فرمانداری همواره حامی و پشتیبان هنرمندان بوده است.
زاده رحمانی با اشاره به روند ساخت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد عنوان کرد به علت تغییر نقشه مجتمع، وقفه ای کوتاه در روند ساخت آن صورت گرفته که امسال با تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل آن مشکل فضا و مکان برای برنامه های هنری مرتفع خواهد شد.
وی هم چنین عنوان کرد فرهنگسرای هنرمندان با رفع مشکلات حقوقی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
در ابتدا حسین ارجمند رییس اداره ارشاد با تشکر از فرماندار و اعضای انجمن عنوان کرد در سال جاری 6اثر از نویسندگان بافقی به چاپ رسیده است و هم چنین در حوزه چاپ ونشر 3درخواست برای تاسیس انتشارات داشتیم که برای اخذ مجوزدر حال پیگیری هستیم.
وی برگزاری جشنواره ادبی را یکی از برنامه های مصوب اداره ارشاد دانست و خواستار مساعدت فرمانداری در این زمینه گردید
در این جلسه هریک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و مقررگردید آب انبار واقع در میدان خان مرمت وبازسازی گردد ودر اختیار انجمن اهل قلم قرار بگیرد و هم چنین مبلغ 150میلیون ریال برای برگزاری جشنواره ادبی و اجرای برنامه های فرهنگی در اختیار انجمن اهل قلم قرار گیرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *