فرماندار بافق به مناسبت هفته قوه قضاییه با رییس دادگستری و برخی از قضات و مسئولان این نهاد دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش عصر بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه تفکری معاون سیاسی و امنیتی خود، به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در دادگستری با اعتباری رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار بافق در این دیدار با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی عنوان داشت: در بحث های پیشگیری از جرائم این آمادگی وجود دارد که با همکاری ادارات مربوطه در این زمینه گام های اساسی برداشته شود.

زاده رحمانی در ادامه افزود: در بحث حفاظت از اراضی ملی نیز آماده هرگونه همکاری با دستگاه قضایی شهرستان هستیم تا دست افراد طمع کار و سودجو را از اموال و اراضی ملی کوتاه نماییم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت وجود بازداشتگاه موقت جهت تسریع در روند دادرسی به پرونده های قضایی گفت: در بحث های عمرانی از جمله ساخت بازداشتگاه موقت این آمادگی در فرمانداری وجود دارد که با جانمایی و تعیین زمین مراحل ابتدایی ساخت آن را نیز انجام دهیم.

وی تصریح کرد: می توان با ساخت بازداشتگاه موقت و ایجاد کارگاه های فنی حرفه ای در کنار آن که به امر حرفه آموزی به محبوسین بپردازد یک فرصت مناسبی برای بازگشت زندانیان به روند عادی زندگی در اجتماع ایجاد شود.

زاده رحمانی در پایان افزود: در دیگر زمینه‌های کاری ما و مجموعه ادارات و نهادهای دولتی وظیفه خود می دانیم که حامی و پشتیبان دستگاه قضایی شهرستان باشیم.
رییس دادگستری شهرستان نیز در این دیدار از پشتیبانی های همه جانبه و تعامل زاده رحمانی فرماندار بافق با مجموعه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

محمد سجاد اعتباری در ادامه به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته درحوزه کاری خود پرداخت و عنوان داشت: خیلی از نارضایتی هایی که بعضاً در امور قضایی ایجاد می شود به علت عدم آشنایی مراجعین به موضوعات حقوقی و قضایی است که در تلاش هستیم با ایجاد یک مرکز مشاوره رایگان در دادگستری، مراجعین را قبل از ورود به روند دادرسی پرونده خود، با قوانین و مقررات آشنا نماییم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش همکاران قضایی خود در شهرستان گفت: خوشبختانه تمامی مجموعه قضایی شهرستان علاوه بر ساعات اداری و کاری خود، در ساعات غیر اداری نیز با آغوش باز پذیرای شهروندان بوده و به درخواست ها و مسائل آنان پاسخگو هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *