آقایان #شورای_شهر از خواب بیدار شوید، شما کارهای مهمتری از رفتن و دیدار با آن مدیر کشوری دارید که می توانید وی را هر آخر هفته در بافق نیز ببینید، اصلا ما او را به مرکز و تهران نفرستادیم که برای انجام کارها از او درخواست کنیم، آیا به جز مورد #گندله که در حال انجام است موارد مهم دیگری نیز پیگیری شد یا نه؟ از آنومالیها چه خبر؟ چغارت تمام شد و همچنان تهیه و تولید دلال چوب حراج به معادن بافق می زند.
در هیچ موضوعی پیگیری مستمری وجود ندارد، انگار زمان برای پیگیریها ایستاده، همچنان وکیل بلاتکلیف است؟! از پیگیری مرزهای شهرستان با اردکان که به بهانه آن هیچ مسئولی تاکنون اظهار نظر شفافی در خصوص مرزهای شهرستان با مهریز و معدن بزرگ مهدی آباد بافق نکرده و ورودی به آن نشده تا به احتمال زیاد بعد از گذشت بیست سال آنوقت که پیگیری شد گفته شود این موضوع مال بیست سال گذشته بوده هست و … خبری در دست نیست.
این شهر مسئول دلسوز چقدر کم دارد!! وضعیت اخذ عوارض از صنایع و معادن به کجا رسید؟ بالاخره عوارض کامل چاه گز و معدن مهدی آباد و به زودی معدن دی نوزده به کدام شهرستان خواهد رسید؟ احتمالا مسئولان فعلی شهرستان به خوبی می دانند که اگر معدنی که متعلق به بافق بوده و غصب شده باشد عوارض ۲ درصدش پیگیری نشود یعنی چه؟! نمی خواهیم از آن کلمه استفاده کنیم ولی همه هم نمی توانند تا ابد این قول را بدهند، بیشتر رسانه های شهرستان نیز یا حزبی اند یا گروهی کار می کنند، ما که بعد از گذشت بیش از دو سال، رکوردرمان گوشی قدیمی و از مد افتاده دوست خبرنگارمان هست و دوربینمان هم دوربین موبایل خودش، این یعنی اینکه نه ضبط صوتی داریم و نه دوربین ولی حاضریم و می توانیم اگر نیاز باشد هزاران بار برای این مردم عزیز توبه کنیم آن هم از نوع نسوحش و از آن عبایی نداریم، کمتر رسانه ای می توان یافت که در حوزه های مختلف و مشکلات اساسی شهرستان به صورت مستمر ورود کند، نمی دانیم چرا کسی دلش به حال این شهر، مردم و آینده آن، غرور و عزت نفس فرزندان حال و آینده این خطه نمی سوزد؟
پ.ن.۱: کمیته پیگیری مرزهای شهرستان متشکل از تمام مسئولان و خبره های این امر به کجا کشید؟!
پ.ن.۲: این روزها نیز بگذرد و وعده خواهیم داد به تمام مسئولانی که فقط اسم مسئول را یدک می کشند که عاقبت بخیر نخواهید شد.
پ.ن.۳: برخی افراد جان به جانشان کنی مهره بافق نیستند، اصلا از همان اول هم اشتباهی بودند.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *