به گزارش عصر بافق؛ صبح امروز و در محل سازمان شهرداریها و دهیاریها داوری طرحهای برگزیده دهیاریهای کشور با حضور جمالی نژاد رییس سازمان برگزار و طرح مرمت و احیاء قلعه باقرآباد بافق با رای داوران به عنوان طرح برگزیده از بین طرحهای منتخب دهیاریهای کشور معرفی گردید.
بخشدار مرکزی با اعلام این مطلب افزود:
این طرح که در روزهای گذشته به عنوان یکی از ۶ طرح منتخب استان به سازمان شهرداریهای کشور معرفی شده بود در جلسه داوری که باحضور نماینده بخشداری مرکزی تا عصر امروز ادامه داشت با اتفاق آرا به عنوان طرح منتخب کشوری معرفی گردید.
پورامینی اضافه کرد در این طرح که با مشارکت دهیاری روستای باقرآباد و بخش خصوصی و در مدت یک سال تکمیل و به بهره برداری رسیده،قلعه تاریخی باقرآباد مرمت،احیا و به عنوان هتل سنتی آغاز به کار نموده است.
پورامینی اظهار امیدواری کرد اینگونه اقدامات در جهت رونق اشتغال و گردشگری و احیاء روستاهای شهرستان تاثیرگذار باشد.
وی از مساعدت فرماندار شهرستان در حمایت همه جانبه از طرح و سرپرست میراث فرهنگی در هدایت فنی طرح تشکر کرد.

برچسب ها :
  1. فتاحی

    نمیدونم میراث فرهنگی بافق کی میخاد سامان بگیره اخه یا تابلو نزنید یا وقتی میزنید کامل باشه .هفته گذشته تعدادی غریبه با دیدن تابلو ناقص نصب شده میدان بهارستان به مسیر آریز رفتن و و قتی رسیدن اریز دیدن از قلعه خبری نی. اگه خدایی ناخواسته تو اون مسیر وحشتناک بی آب و علف کسی طوری میشد کی جوابگوی بی سلیقگی مسول قلعه و میراث بود؟

  2. ناشناس

    لطفا واضح بگید در چه زمینه ای رتبه اوردید که مثل رتبه دوم شهرداری گردشگری بافق سر از رتبه اخر در نیاورید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *