- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

چالش رانندگی در خیابان امام رضا(ع)…!

بعد از مطلبی که در مورد دورربرگردان و بریدگی بلوار ولیعصر در مطلب قبلی نوشتم مورد دیگه ای که ذهنمو به خودش مشغول کرده و دغدغه مردم این منطقه هم شده وضعیت آسفالت خیابون امام رضاست.
بعد از اینکه خیابون آسفالت شد و بیل های مکانیکی هر بار به بهانه ای به خیابان حمله ور شده و N دفعه خیابان را بهم ریختند, خیابانمون دیگه رنگ آسفالت رو به خودش ندیده.
وضعیت اسفبار این خیابن خودش گویای همه چیز هست و ضرب المثل معروف « رنگم ببین حالم نپرس» به زیبایی هر چه تمامتر تو این خیابان جلوه میکنه و معنای تر و تازه ای به خود میگیره..
از انتهای خیابان به سمت میدون چهارده معصوم که حرکت میکنی دقیقا از چاله ای بیرون میای و به چاه عمیقتری سقوط میکنی که نتیجه پر کردن و آسفالت بی اصول کانالهای حفر شده خیابون و بی مسولیتی پیمانکاران و بدتر از اون عدم نظارت صحیح مسولین مربوطه است.(البته این مورد رو تقریبا تو اکثر نقاط شهر به خوبی میشه دید)
خیلی قشنگ حال و هوای پیست موتور سواری بهت دست میده و به ناچار باید همین وضعیت رو تا خود میدان تحمل کنی..
هر ازگاهی هم مشاهده شده که چاله های خیابان رو با سیمان!!!!!! پر کردن که واقعا جای تعجب داشت .
اخیرا اهالی محله امام رضا(ع) با توجه به جمعیت و عبور و مرور زیاد در خیابان، طومار درخواستی برای تعویض و تعمیر آسفالت خیابان به شهرداری فرستادند که هنوز نتیجه ای در بر نداشته..
کاش چندتا از مسولین تو این خیابان سکونت داشتند تا کمی از دلسوزیشان شامل حال میشد و بلکه اتفاقی مثبت می افتاد.

همین جا مسولین محترم شهر اعم از شورای شهر و شهردار محترم رو به چالش رانندگی در خیابان امام رضا (ع) دعوت میکنم! تا شاید نقطه عطفی بشه برای عوض کردن حال و روز این خیابون.
خیابان امام رضا (ع) نمونه ایست از بسیاری از محله های شهر که وضعیتی مشابه دارن و با توجه به فعال بودن شهرداری و دلسوزی شهردار امید داریم که ان شاالله مشکل حل شود.

مستدام باشید
محسن دانشی