دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در راستای غنی‌کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان در تعطیلات تابستان، دوره‌های آموزشی تخصصی مختلف برگزار می‌کند.

به گزارش عصر بافق،دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به فعالیت در امور فرهنگی، هنری، تأسیسات و فنی، تابستان جاری طرح آموزش‌های تخصصی را اجرا می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در این‌باره در گفتگو با آنا اظهار کرد: ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های تخصصی علمی-فرهنگی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری و مهارت‌های فنی آغاز شده و تا دهم تیرماه جاری ادامه دارد.

عباس فتاحی ادامه داد: این دوره‌ها با به‌کارگیری استادان مجرب و بهره‌مندی از امکانات مجهز کارگاهی دانشگاه در طول تابستان برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول توانمندسازی نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز از آمادگی این واحد برای غنی‌کردن طرح اوقات فراغت و افزایش دانش و مهارت بانوان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در بافق دوره مقدماتی آشنایی اولیه تعمیر و نگهداری خودرو ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

لیلا صلاحی از برگزاری دوره آموزشی و بازآموزی مربیان و آموزگاران مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی با حضور استادان مورد تأیید آموزش و پرورش نیز خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *