سید علیرضا میرطاهری با بیان اینکه آزمون استخدامی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق روز جمعه 31 خرداد ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق برگزار می شود،تاکید کرد: شرکت کنندگان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.

به گزارش عصر بافق ؛ سید علی رضا میر طاهری سرپرست منابع انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در راستای بحث اشتغالزایی در مجموعه شرکت و گندله سازی سه چاهون اظهار داشت : با توجه به اینکه این شرکت از حالت معدنی به صنعتی تبدیل می شود و بزرگترین پروژه در حال انجام آن گندله سازی سه چاهون با ظرفیت 5 میلیون تن در آینده ای نزدیک نیز به بهره برداری خواهد رسید، در بحث اشتغالزایی در منطقه و نیاز مجموعه ، مقرر شد جذب اکثریت افراد از نیروهای بومی با تخصص های مورد نیازباشد.

وی افزود : شیوه جذب از متقاضیان بصورت واگذاری و برون سپاری به شرکتی متخصص انجام گرفته که در این زمینه ثبت نام به عمل آمده و متعاقب آن آزمون و مصاحبه ای برگزار خواهد شد.
میرطاهری با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر در سه مقطع دیپلم،کاردانی و کارشناسی ثبت نام نمودند،اظهار داشت: بیش از 750 نفر دیپلم،بیش از 250 نفر کاردانی و نزدیک به 430 نفر در مقطع کارشناسی ثبت نام نمودند که تا تاریخ 17 خرداد 98 سایت جهت ثبت نام متقاضیان باز بوده و کارت آزمون هم از طریق همین سایت صادر می شود.
سرپرست منابع انسانی شرکت با بیان اینکه آزمون روز جمعه 31 خرداد ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق برگزار می شود، تاکید کرد: شرکت کنندگان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: این آزمون در 2 مرحله زمانی، 8 الی 10 صبح در مقطع کاردانی و لیسانس و 11:30 صبح الی 13 عصر در مقطع دیپلم برگزار می شود. سوالات آزمون بصورت تخصصی و عمومی بر اساس اطلاع رسانی است که در سایت صورت گرفت.
میرطاهری با اشاره به اینکه پس از برگزاری آزمون طی زمان اعلام شده توسط شرکت مذکور تا 3 برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه اسامی اعلام خواهد شد،افزود: با انجام مصاحبه تخصصی و موارد لحاظ شده (بومی بودن،سهمیه ایثارگران و…) افرادی که حائز کسب امتیاز لازم باشند،معرفی خواهند شد.
این مقام مسئول در خصوص شیوه جذب نیرو نیز تصریح کرد: بدون شک استعلام از بیمه تامین اجتماعی افراد نیز خواهیم گرفت تا آنانی که در جای دیگر مشغول به کار بوده و برای آنان بیمه پرداخت می شده به استثنای افرادی که در مجموعه گندله سازی سه چاهون فعالیت می نمودند و یا خویش فرما، از جذب آنان معذور بوده و خود به خود از لیست خارج خواهند شد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه در آینده ای نزدیک گندله سازی سه چاهون به بهره برداری خواهد رسید، نیروها به تدریج و بر حسب نیاز به سیستم تزریق خواهند شد و در اختیار پیمانکار بهره بردار قرار خواهند گرفت .
میر طاهری در خصوص تنظیم با افرادی که به عنوان پذیرفته در آزمون می باشند،توضیح داد: بعد از مصاحبه نیروهایی که آیتم های مورد نظر را داشته و باید جذب شوند، پس از اتمام دوره آموزشی و چند ماه پس از بهربرداری از گندله سه چاهون در اختیار به تدریج در اختیار مجموعه قرار خواهند گرفت با آنان قرار داد بسته خواهد شد و سه ماه قبل از بهره برداری از گندله سازی سه چاهون، باید این نیروها آموزش دیده باشند.
سرپرست منابع انسانی شرکت سنگ آهن بافق در بحث پرداخت هزینه ثبت نام نیز اظهار کرد: مبلغ دریافت شده مختص به شرکت برگزار کننده آزمون می باشد نه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق.

  1. علیرضا

    چقد مسخره اولش نمیان بگن که افرادی که سابقه بیمه در جایی دیگه ای دارن استخدام نمیشن،پولو که گرفتن بعدش میان میگن،دوما این چه قانون من در آوردی هست که اولین باره داره توی این شرکت اجرا میشه،رسما بگین پارتی بازیه،این اداها چیه دیگه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *