ابرچالشهای شهرستان بافق همچنان مانند استخوانی گلوی بافقیها را زخمی و چرکین کرده است / کسی جرات ورود به این جراحی ها را ندارد / متاسفانه هزینه این عدم ورودها و زیاده خواهیهای افراد را نظام مظلوم می پردازد
#سوپرپارودوکسهای_عجیب_و_غریب را فقط می توان در استان یزد و آن هم در مقایسه #سوگلیهای استان با دیگر شهرستانهای محروم، بی پناه و مظلوم استان جستجو کرد.
آقای استاندار جوان، فعال و پر انرژی و جویای نام استان لطفا به این #ابرچالشها و پارادوکسها ورود کنید و در ذهن و قلب مردم ماندگار شوید و جایگاه خود را بین مردم بازسازی کنید.
ابر چالشهای بافق کاملا مشخص و واضح است که برخی از این موارد برای به دست آوردن دل سوگلی استان حتی به کل استان یزد ضرر و زیان وارد کرده است.
دوگانگی از سر و روی استان می بارد، شعارزدگی و رفتارهای پوپولیستی در اکثر مسئولان رخنه کرده، مردم بر اثر عدم آگاهی لازم و حافظه بلند مدت ضعیف بارها و بارها گرفتار این رفتارها شده اند و به مسئولان این پیام را منتقل کرده اند که نیازی نیست به حل مسائل اساسی شهرستان و استان که کار هر کسی نیز نیست ورود کنید، همان موارد روزمره را زیاد در بوق و کرنا کنید، هر روز خودتان را خادم مردم معرفی کنید کافی است.
در گروهها و احتمالا جلساتی که هست اگر جوابی داشتید به مردم بدهید اگر هم جوابی نبود به قول بافقیها همان “گوش کری” بدهید اما اما اما فقط شعار خادم مردم، خدمت به مردم و حتما و جدیدا رسانه رسانه رسانه یادتان نرود.
از یک طرف شعارها در حمایت از رسانه ها با فریاد سر داده می شود و از آن طرف فشارها به شدت بیشتر و ناجوانمردانه تر به عزیزترین و دلسوزترین فرزندان این سرزمین که چه کسی می داند چه غمها به دل ندارند و چه خون دلها که نخورده اند‌.
به نظر می رسد تنها روزنه امید به اصلاح بسیاری از مواردی که با تخلفات زیاد انجام شده، سالها رفع و رجوع نشده و به امید فراموشی، کم اثر شدن شامل مرور زمان شده اما با روح و روان و اعتماد مردم چه کرده خدا می داند، برخورد با مفاسد و دوگانگیها، پارادوکسها و زیاده خواهیهایی که هر روز پا روی گلوی امید و آینده مردم این مرز و بوم گذاشته و بیشتر می فشارد تا جامعه یزدی پر از افسردگی و دلمردگی را پرورش داده و در این امر پیش رو باشیم، تغییرات و هوای تازه ای است که در قوه قضائیه دمیده شده است.
پ.ن.: همه چیز به راحتی قابل تغییر است اگر بخواهیم، مردم همه سختیها را به خاطر نظام و انقلابشان تحمل می کنند ولی تبعیضها و زیاده خواهیها در استان جانکاه است.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *