دکتر توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در دیدار با زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: پیگیرهستیم تا با توافق بیمارستان ولیعصر(عج) و شرکت سنگ آهن مرکزی(بهداری آهنشهر) از ظرفیت نیروی انسانی متخصص این دو مجموعه در پلی کلینیک تامین اجتماعی بهره مند شویم.

به گزارش عصر بافق؛ دکتر توحیدی فر مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد به همراه دکتر حیدری رییس پلی کلینیک تخصصی بافق با زاده رحمانی فرماندار دیدار و گفتگو نمود.
دکتر محمد حسین توحیدی فر در این دیدار به کادر درمانی موجود در پلی کلینیک تامین اجتماعی اشاره و عنوان داشت: هم اکنون این مجموعه با سه نفرپزشک عمومی، دو نفر دندان پزشک، دو نفر متخصص زنان، یک نفر متخصص اطفال، یک نفر رادیولوژیست و تعدادی از کارشناسان جنبی از جمله آزمایشگاه، ماماییف تزریقات و… مشغول خدمت رسانی به شهروندان بافقی می باشند.
وی افزود: همچنین در حال پیگیری و رایزنی هستیم تا از کادر تخصصی درمانی بیمارستان ولیعصر(عج) و شرکت سنگ آهن مرکزی(بهداری آهنشهر) در پلی کلینیک تامین اجتماعی بهره مند شویم.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد همچنین خاطر نشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته پزشک متخصص تامین شده و در آینده نزدیک درمانگاه داخلی پلی کلینیک بافق راه اندازی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *