زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست با اعضای شوراهای اسلامی کار کارگرن بافق بر لزوم وجود تعامل این شوراها با مدیران تاکید و ایشان را حلقه واسطه کارگران و مدیران عنوان نمود.
به گزارش عصر بافق؛ نشست اعضای شوراهای اسلامی کار بافق با فرماندار و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در محل فرمانداری برگزار و در این جلسه مسائل و مشکلات جامعه کارگری شهرستان بیان شد.
فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با قدردانی از تلاش ها و زحمات رییس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گفت: یکی از اقدامات مفید و موثری که برای جامعه کارگری شهرستان انجام شد انتخاب فردی بومی جهت سکانداری این اداره شود.
محمد زاده رحمانی در ادامه همچنین از خدمات صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جهت تقویت و ایجاد تشکل های کارگری قدردانی نمود و ضرورت وجود تعامل بین شوراها با مدیران و مسئولان را یادآور شد و اظهار داشت: شوراهای اسلامی کار به عنوان حلقه واسطه کارگران و و مدیران و مسئولان هستند و تعامل در امور به معنای این است که ضمن اینکه اهداف سازمانی خود را پیگیری می کنید در جهت رسیدن این اهداف تعامل و همراهی انجام داده نه اینکه از حقوق خود و جامعه هدف چشم پوشی شود.
وی در ادامه به تمامی موضوعات مطرح شده از سوی حاضرین از جمله دغدغه کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی پیرامون تامین خوراک صنایع جوارمعدنی و اولویت بهره برداری و استخراج آنومالی های اکتشافی این شرکت، بهسازی ایستگاه راه آهن بافق و مبارکه، ارتقای سطح راه آهن از معاونت به ناحیه، تخصیص و پیگیری احداث کارخانه تعمیرات اساس، اعمال حقوق چهاردرصد سخت و زیان آورکارگران، جلوگیری از بکارگیری نیروهای بازنشسته در کارگاه ها، مشکلات کارگران معدن کوشک، پیگیری جهت تامین آمبولانس برای کارگران کارخانه ذوب روی و… پاسخ داد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *