- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

ابهام در ابهام ایجاد کردید که روزی پس از غصب بگویید هیچگونه ابهامی وجود ندارد / تشکیل کمیته پیگیری مرزهای شهرستان با محوریت شورای شهر به کجا انجامید؟!

قبلا گفتیم که ایجاد #ابهام و شک و تردید و سندسازی در راستای آن، اسم رمز #جابجایی و غصب مرزهای جغرافیایی، منابع و معادن بافق بوده که این امر و تناقض صورت گرفته در سالهای اخیر آشکار شده به صورتی که دست اقدام کنندگان و گردانندگان آن برای مسئولان و مردم بافق رو شده است.
همه می دانیم و می دانند که این #ابهام_بازی برای غصب منابع و جداسازی مرزهای بافق از طرف شهرستان اردکان تست شد، آنها به همراه دست نشانده های دون شانشان از سالها قبل ابهام در ابهام ایجاد کردند تا بتوانند معادن بافق در بخش بهاباد (چادرملو) و بخش مرکزی (دی نوزده) به همراه قریب به هزار کیلومتر از مرزهای شهرستان مظلوم و بی پناه بافق را غصب کرده و به نام خود کنند.
جالب داستان اینجاست که پس از غصب و جابجایی نقشه های جغرافیایی به بهانه ابهام و نتیجه گیری به نفع خودشان اکنون در جواب نامه وزارت کشور که پس از سالها پیگیری شورای اسلامی چهارم وجود ابهام را پذیرفته بود به ضرس قاطع و بدون بررسی و حتی هماهنگی با مسئولان شهرستان جواب “هیچگونه ابهامی وجود ندارد” را از آستینشان بیرون آورده اند.
گذاشتن این سنگ بنای اشتباه، بی اطلاع بودن مردم بافق، بی تاثیر بودن پیگیری مردم بهاباد، متاسفانه چراغ راه عده ای دیگر شد تا این کار اشتباه، تفرقه افکنانه و تنش زا برای سالهای متمادی در مرزهای دیگر شهرستان با مهریز را در منطقه معدن مهدی آباد بافق تکرار کرده و بر اثر بی خیالی مسئولان وقت و بی اطلاعی مردم فعلا به نقشه شوم خود برسند.
پ.ن۱.: امیدواریم در حال حاضر که مردم بافق ظاهرا بیدار و در صحنه هستند، نماینده بومی، رئیس شورای شهر حقوقی و رئیس شورای شهرستان با تجربه پربار به همراه کارشناسان خبره مرزی نیز داریم اتفاق مشابه دیگری نیفتد.
پ.ن.۲: جناب آقای محمدی، رئیس محترم شورای شهر بافق ما جواب سوالمان را نگرفتیم، کمیته ای که گفتید متشکل از کدام مسئولان، خبره ها و نخبه های شهر است تا پیگیر تمام مرزهای جغرافیایی شهرستان همزمان با هم باشند و تاکنون چند جلسه تشکیل داده و نتایج این جلسات چه بوده است؟!
شورای سردبیری عصر بافق