- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

آغاز به کار مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن بافق در سال ۹۸

به گزارش عصر بافق؛ مدرسه فوتبال این باشگاه عصر روز گذشته ۱۸ اردیبهشت ماه در راستای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان شهرستان و به منظور آشنایی و آموزش اصولی و آکادمیک فوتبال پایه با حضور بیش از ۲۵۰ نوآموز در محل زمین چمن مصنوعی آهنشهر آغاز بکارکرد.

🔸احسان توکلی مدیر مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن عنوان کرد ؛ این کلاسها علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی موجب کشف، شناسایی و رشد استعدادهای برتر فوتبال شهرستان میشود که امسال نسبت به سالهای قبل با استقبال چشمگیر نو آموزان همراه بوده و این مهم نشانه عملکرد صحیح آکادمی در این چند سال است.

🔸وی افزود؛ کادر مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن از مربیان دارای مدرک مربیگری آسیا و ایران تشکیل شده که با توجه به استقبال خانواده ها به منظور بهرگیری و آموزش بهتر نو آموزان کادر مربیگری تقویت خواهد شد.

🔸 توکلی در ادامه گفت؛ مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن بصورت دائمی در طول سال فعالیت می کند که برای رده های سنی ۶ تا ۱۲ سال در روزهای زوج 2 سانس اختصاص یافته که احتمال افزایش تعداد سانس ها در آینده نزدیک وجود دارد.

🔸لازم بذکر است ؛ با توجه به بهر گیری از سیستم روشنایی استاندارد در استادیوم ساعت کاری مدرسه فوتبال باشگاه سنگ آهن از ۱۹ تا ۲۲ میباشد.