به گزارش عصر بافق؛ جمعی از روستاییان و اهالی منطقه سبزدشت بافق به منظور قدردانی از تلاش ها و پیگیری های زاده رحمانی فرماندار و همراهی فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی پیرامون آغاز روند اجرایی جاده سیروس آباد، با حضور در فرمانداری و طی نشستی با فرماندار، از این اقدام مسئولین اجرایی شهرستان، تشکر و قدردانی نمودند.

فرماندار بافق در این نشست به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت آغاز ساخت این مسیر پرداخت و عنوان داشت: جاده سیروس آباد مسیری است که در گذشته مورد استفاده اهالی منطقه قرار می گرفته و در بین گزینه های موجود از برتری نسبی برخوردار بود و به خاطر ویژگی های مناسبی که داشت به عنوان جایگزین جاده گزوییه انتخاب شده است.

زاده رحمانی افزود: با پیگیری و نشست های متعدد با مسئولان سازمان های حفاظت محیط زیست و انرژی اتمی، مجوزهای لازم اخذ شد.

وی همچنین در خصوص تامین اعتبار لازم این پروژه تصریح کرد: با تفاهمات صورت گرفته بین سازمان حفاظت محیط زیست و معادن سنگ آهن مرکزی ایران_بافق و چادرملو، مقرر شده است که اعتبار لازم درخصوص ساخت این جاده تامین شود.

زاده رحمانی در پایان با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها در خصوص تسریع در احداث این پروژه بکار گیری خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: پیگیر هستیم تا با تامین ماشین آلات مورد نیاز تسریع در ساخت این مسیر در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم تا در سریع ترین زمان ممکن موضوع این جاده که از جمله درخواست های چندین ساله مردم منطقه سبزدشت بوده است رفع شود.

شروع روند اجرایی از سمت منطقه سبزدشت به سوی بافق، افزایش تعداد وسایط نقلیه راهسازی از دیگر موضوعاتی بود که اهالی در این نشست مطرح نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *