فرماندار بافق در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال ۹۸، بر لزوم همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برای اجرای موفق طرح های ترویجی فرهنگ کتابخوانی از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید کرد.

به گزارش عصر بافق؛ اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در سال ۹۸ با حضور فرماندار و دیگر اعضای این انجمن در محل فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان عنوان داشت: تمامی طرح هایی که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد به شکل جدی حمایت می شوند و برگزاری جشنواره رضوی نیز می تواند گام مثبتی در این زمینه باشد تا مردم، دستگاه ها و رسانه ها به کتابخوانی تشویق شوند.
زاده رحمانی افزود :به منظور جلب مشارکت حداکثری در این جشنواره، فرمانداری در جهت تامین بخشی از هدایای جشنواره اقدامات لازم را به عمل می آورد.
در ادامه، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق نیز به ارائه گزارش عملکرد این اداره در سال 97 پرداخت و گفت: اداره کتابخانه ها در زمینه فرهنگی برنامه های متنوعی از جمله نشست صمیمی با حضور نویسندگان کشوری محمدحسین پاپلی و منصور ضابطیان، رونمایی کتاب، برگزاری کلاسهای آموزشی و نشست های کتابخوان داشته است.
الهام آقایی اظهار کرد: در زمینه عمرانی، کتابخانه شهید بهشتی با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی توسعه یافت و همچنین تعمیرات و بهسازی کتابخانه مجتمع فرهنگی با همکاری فرمانداری و شهرداری از آذرماه سال 97 آغاز شده است و سعی داریم در هفته دولت بازگشایی شود.
در ادامه جلسه، مقرر شد تا شهرداری بافق تمهیدات لازم را جهت معرفی زمین پیرامون احداث کتابخانه محلی در محدوده خیابان مهدیه اتخاذ نمایند.
برگزاری نشست کتابخوان ویژه ادارات شهرستان در هر ماه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *