اما در این جلسه ظاهرا #معاون_بهره_برداری شرکت دلال و خام فروش تهیه و تولید و مواد معدنی ایران که کلا بافق را قحط الرجال دانسته تا مدیریت دو مجموعه معدنی بزرگ را به یک غیر بومی بسپارد و دریغ از اعتراضی کوچک از طرف مسئولان بافق به این امر که به نوعی توهین به جامعه مدیران این حوزه که در #شهرستان_معدنی بافق کم نیز نیستند باز هم در موضوعات دیگر بافقیها را ساده انگاشته و منت سر بافق گذاشته است و صحبتهایی از #بالانس و بردن سنگ، معادن و منابع بافق داشته ولی ظاهرا بالانس مد نظر ایشان فقط بردن معادن بافق بوده و روی کارخانه ها جواب نمی دهد، کارخانه هایی که در اصفهان بدون داشتن معدن و در اردکان قارچ گونه در حال رشد بوده و بالانس برای آنان معنایی ندارد.
با توجه به تاکید پور مقدم علی مبنی بر تعهدات این شرکت به تامین خوراک طرح های جوار معدنی کشور (فولاد، گندله، کنسانتره و…)، تعهداتی که در گذشته و قبل از تاسیس شرکتی که شما در آن معاونت می کنید بیشتر بر عهده سنگ آهن مرکزی بوده که به لطف و همراهی برخی مدیران با صورتجلسه مشکوک به جعل، کوچک سازی سنگ آهن مرکزی ایران بافق و کوچک نشان دادن آن اکنون دیگر نیست و بر اساس طرح جامع فولاد کشور؛ هیچ کس حرفی نزند، همه آرامش را برقرار کنند تا ما ببریم، تا ما همه معادن و سنگهای شما و منابعتان را جهت بالانس فقط سنگ داخل کشور ببریم، کلا این منابع مال کشور هست و ما دلمان می خواهد کارخانه ها را جایی تاسیس کنیم که سنگ آهن ندارند و هزینه سرسام آور حمل بدهیم و اینجا کارخانه نزنیم و شما در سکوت و آرامشتان کار نداشته باشید کارخانه های جوار معدنی که باید کنار معادن تاسیس شود کجای کشور تاسیس شده و آیا بالانس دارد یا خیر؟! شما کلا بر روی بالانس معادن سنگ آهن کار کنید و مشغول باشید تا ما هر چه راحت تر ببریم، ببریم و ببریم تا به جز چاله ها و تخریب محیط زیست و حیات وحش و سرطان و مریضی و … برای شما چیزی باقی نماند.
واقعا خجالت هم خوب چیزی است در حالی که کارخانه خردایش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق صاحب تمامی آنومالیهای منطقه در گذشته که با صورتجلسه یاد شده به لطف آقایان تمام آنها را از دست داده از نبود خوراک در حال تعطیلی است و چغارت تحت فشار عجیب برداشت بی رویه در سالهای اخیر در حال اتمام زود هنگام است باز هم در این جلسه مقرر شده اولویت اختصاص خوراک به منطقه باشد و آن هم به روی کاغذ!!
آقای معاون لطفا بگویید تاکنون در قبال بردن معادن و منابع شهرستان برای بافق چه کردید که گفته اید بافق را توسعه داده اید؟ کجا به تعهداتتان به صورت کامل عمل کرده اید؟ جز برداشت بی رویه از تمام ذخایر معدنی شهرستان و خام فروشی چه سرمایه گذاریی در منطقه صورت دادید؟
ادامه دارد…
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *