چند روز پیش جهت انجام کاری به بنگاه املاکی در بافق رفتم که طی ده دقیقه ای که آنجا بودم دیدم اوضاع زمین و ملک در بافق خیلی بحرانی هست این در حالی است که چند بار امام جمعه محترم تذکر دادند.
به نظر من عده ای دلال در حال گران کردن بی رویه املاک در بافق هستند به نحوی که از املاک سایر شهرها هم گرانتر شده چرا که بعضا این زمین های اطراف بافق کشاورزی هست .
پیشنهاد میکنم آقایان ، بزرگان و آن هایی که اهرم و کار دست شماست مسوولین محترم ( امام جمعه، نماینده، فرماندار، شهردار و شورای شهر) یک جلسه بحرانی در بافق تشکیل بدهید و فکری برای این جوانهای بافقی بکنید مثلا در محدوده رستم آباد، شهر اباد، روبروی دانشگاه پیام نور، بین کمر بندی و باقر اباد و…  آنقدر زمین است با منابع طبیعی و مسکن و شهر سازی یک جلسه ای تشکیل داده و مقدار زیادی زمین بگیرید و قانونهای هم وضع کنید مثلا جوانهای که از دو الی سه سال قبل که ازدواج کردند و ملکی بنامشان نیست و یا آنهایی که میخواهند ازدواج کنند یک قطعه زمین خیلی ارزان به آن ها بفروشید. با این کار قیمت زمین را کنترل و دست دلال ها را کوتاه می کنید.
همچنین این دغدغه جوانهای شهر را از بین می برید و امکان ازدواج را فراهم میکنید و این غول بزرگ ازدواج را از جلو جوانان بر می دارید .
و در نهایت این کمبود زمین را در بافق جبران می کنید.
خلاصه یک شور و نشاطی در بین جوانان ایجاد و آنها را از  داخل پاتوقها به سمت زمین هایشان برا ساختن آینده شان می کشانید.
و در نهایت یک باقیات وصالحاتی برا خودتان دارید !
خواهشا خواهشا خواهشا یک فکری برای جوانها بکنید فقط یک یاعلی میخواهد و این دست مسئولان بافق را میبوسد وگرنه قیمت زمین در بافق روز به روز بالاتر می رود.
اگر حرف من را قبول دارید لطفا به گوش مسئولین برسانید. با تشکر ..
محمد کارگران بافقی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *