پس از نشر سوالی در خصوص #جذب_نیرو از طریق سهمیه پلی کلینیک #تامین_اجتماعی بافق و عدم حضور در شهرستان در گذشته، عدم پاسخگویی که به نوعی تایید آن اتفاق یا همان #قانون_گریزی و #قانون_ستیزی محسوب می شود، ادامه قانون گریزیها و قانون ستیزیها از این دست را در اداره تعاون، #کار و رفاه اجتماعی بافق و پس از آن در اداره فرهنگ و #ارشاد اسلامی شهرستان شاهد بوده و در ادامه آن به #جهاد_کشاورزی شهرستان رسیدیم.<br>
از هیچکدام پاسخی دریافت نکردیم اما پیامکی در خصوص همان سنخ قانون گریزی و قانون ستیزی در اداره #اوقاف شهرستان از یک شهروند خبرنگار دلسوز به دستمان رسید تحت عنوان “ظاهرا یک نفر … هم بنام بافق در اداره اوقاف استخدام شده بود و دو سالی هست که به بافق نمیاد!!!” اگر به دید مثبت نگاه کنیم انشالله که فرد یاد شده چارت بافق را خالی کرده و جابجا شده اند و تا اظهار نظر مسئولان اداره اوقاف بافق و یا اداره کل یزد حتی همین پیامک را نیز تایید نمی کنیم.
اما این حجم تخلف در اداره های مختلف شهرستان، عدم پاسخگویی در این خصوص به مردم و رسانه که نشان از بی میلی به اصلاح این موارد دارد را باید به چه کسانی و یا چه ارگانهایی گزارش داد؟ اساسا امکان دارد که همان اشخاص و یا همان ارگانها که ما بخواهیم جهت کمک به سوی آنها دست یاری دراز کنیم در جریان این تخلفات نباشند؟
پ.ن.۱: باز هم دست یاری و کمک به سوی همشهریان عزیز، روسا و کارمندان ادارات شهرستان دراز کرده و از ایشان خواهش می کنیم در صورت برخورد با موارد مشابه آن را گزارش کنند تا جهت اصلاح پیگیری شود.
پ.ن.۲: نماینده محترم بافق در مجلس شورای اسلامی جهت استحضار و پیگیری و اصلاح مطابق با قول حضوری و شفاهی به خبرنگار عصر بافق
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *