- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

فراخوان انتخابات

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاستها و برنامه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انتشار اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان برای تهیه کالا و خدمات و همچنین دریافت ، ارجاع و پیگیری شکایات مصرف کنندگان به مراجع ذی ربط با ارائه مشاوره ، آموزش و راهنمایی لازم به مصرف کنندگان از سال 90 کار خود را آغاز کرده است .
اعضای هیات مدیره انجمن مرکب از 5 نفر بوده و از طریق انتخابات که در تاریخ 27/04/98 روز پنج شنبه از ساعت 9 لغایت 11 و در محل اداره صنعت معدن و تجارت برگزار خواهد شد ، با رای اعضای انجمن انتخاب می گردند . کلیه افرادی که تمایل به کاندیداتوری عضویت در هیات مدیره انجمن و بازرس را دارند می توانند از تاریخ۳۰ ۲ ۹۸ لغایت ۴ ۳ ۹۸ با مراجعه به دفتر انجمن واقع در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بافق اقدام به ثبت نام نمایند .
شرایط اختصاصی ثبت نام در هیات مدیره انجمن:
1. عضویت در مجمع عمومی انجمن
2. حداقل مدرک تحصیلی لیسانس
3. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
4. بومی شهرستان بافق
5. عدم عضویت در هیات مدیره سازمانها،انجمن ها،اتحادیه ها و تشکل های تولیدی،توزیعی ،خدماتی و صنفی
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09133526247 جناب آقای مهندس داوودی ، عضو هیات مدیره انجمن و یا 32436052 اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بافق (آقای میرعبداللهی 09133734260) تماس حاصل فرمائید .
عضویت در انجمن برای عموم آزاد بوده و متقاضیان جدید با داشتن شرط تابعیت جمهوری اسلامی ایران و حداقل 18 سال سن می توانند با مراجعه به سایت www.crpsmember.ir عضو مجمع عمومی انجمن گردند .