- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

تنها راه نابودی #ورزش شهرستان بافق چه بود؟!

مدیر کل ورزش و جوانان استان جناب آقای #شریعتی از پیشرفت و توسعه ای که در ورزش شهرستان در حال وقوع بود ناراحت بودید؟ یا برای جلوگیری از سرعت روز افزون و چشمگیرش تحت فشار؟!
مدیر کل محترم این روزها ورزش بافق به گواه آمار و اخبار، روزهای رکود خود را به سرعت طی می کند تا هر چه بافته شده پنبه شود، انگار آن شور و شوق و نشاط ورزشی از شهرستان رخت بربسته و از شرکت در مسابقات مختلف و کسب مدالهای رنگارنگ کمتر خبری می بینید، اخبار، وقایع و رویدادهایی که هر خواننده بافقی ورزش دوست و ورزش فهم را به وجد آورده و امیدوار به آینده ورزش این مرز و بوم، نوجوانان و جوانان ورزشکار بافقی می کرد کاهش یافته و این امر کاملا مشهود است.
آقای رضا نارگانی حواستان به دستاوردهایتان نیست یا نمی گذارند باشد؟ نکند همه ما در اشتباه بودیم و شما نیز مانند اندک مسئولان دلسوز شهرستان درگیر چرخه بی حاصل و دور تسلسل #ارتقاء_سازمانی شدید؟ کیست که نداند آن تحولی که ایجاد شد نیاز به مراقبت و مداومت دارد، نهالی که کاشتید تا تنومند شود و در گیر و دار بی مهریها کمتر خم به ابرو آورده و نشکند برای ادامه حیات نیاز به زمان بیشتری دارد، بسیاری از امور پایه گذاری شده در طول زمان باید راه خود را یافته و نهادینه شوند.
در هر صورت اینجا به نظر می رسد اوضاع چندان خوب نیست، هر چقدر رضا نارگانی تلاش کرد اداره ورزش و جوانان بافق را از زیر یوغ و سلطه حاکمیتی و نقدی باشگاه ورزشی آهن خلاص کند و هیات های مختلف ورزشی را با توجه به پتانسیل و کارایی افراد و سرمایه گذاران و خیرین ورزشی فعال و پویا نماید برخلاف وی رئیس فعلی خود را به باشگاه آهن و مسئولین شرکت سنگ آهن مرکزی پیوند می زند تا مبادا حلقه ارتباطی مفقود شود.
این در حالیست که شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق تنها یکی از معادن بافق بوده و اداره ورزش با غفلت از نقش محوری جوانان که اداره امور آنان در ادامه ورزش به این اداره سپرده شده است همه ی تخم مرغ های خود را در سبد باشگاه آهن گذاشته و از شرکت های معدنی و صنعتی دیگر همچون فلات مرکزی، کارخانجات تعمیرات لکوموتیو و حتی پیمانکاران غیربومی و اسپانسرهای بومی بافق غافل مانده است و خسران و زیان این موارد را در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی بافق ببینید که چگونه به حال خود رها شده و در هر مناسبت و موقعیتی اعضای شورای اسلامی شهر بافق قول افتتاح آن را تا ماه دیگر و سال دیگر می دهند.
پ.ن.: جناب آقای شریعتی همانطور که پیش بینی کردیم در استان برای رضا نارگانی اتفاقی نیفتاد و ارتقائی صورت نگرفت.

شورای سردبیری عصر بافق