در شورای اداری شهرستان مباحثی پیش آمد که لازم دانستیم برخی موارد را یادآوری کنیم، اینکه رئیس #شورای_شهر برای همه ما مردم بافق حرمت دارد و جایگاهش باید حفظ شود، هیچ کسی در هر جایگاهی حق تنزل جایگاه نمایندگان برخواسته از رای مردم در نظام مقدس مردم سالار دینی کشور عزیزمان ایران را ندارد، ما دست رئیس شورای شهری که برای شهرستان داد بزند، دل بسوزاند، دست غاصبان به مرزها، منابع و معادن ما را کوتاه کند، #سرمایه_گذار دعوت کند، اصلا خودش #سرمایه_گذاری کند می بوسیم.

بخواهیم ورود کنیم و بنویسیم بحث زیاد است، خودتان بهتر می دانید زیرساختهای شهرکهای صنعتی آماده نیست، شهرک صنعتی مبارکه سالهاست که ظرفیتش پر شده و ظرفیت کارگاه و یا کارخانه جدیدی ندارد، چطور بعد از گذشت چند سال هنوز شرکت آرمان لکوموتیو درگیر مشکل زمین است؟
آقایان مسئول لطفا دقت کنید به سرمایه گذار پیشنهاد شده در شهر نور چشمی استان تحویل زمین ۲۰ روزه انجام می شود، بدانید فرش قرمز واقعی برای سرمایه گذار را در آن شهر سوگلی که قریب ۴۷ درصد صنعت را به خود اختصاص داده پهن می کنند و در زمینه های مختلف اعم از فولاد، گندله، کاشی، نساجی، شیشه و غیره را به خاطر عنایت ویژه استان از آن خود کرده نه تنها از غصب معادن، منابع آبی و مرزهای بافق نمی گذرد بلکه صنایع جوار ریلی که بر اساس نظریه کارشناسان و خبره های مربوطه و همچنین مصوبات هیات دولت می بایست در موقعیت سوق الجیشی بافق احداث گردد را مورد طمع قرار داده و پیشنهادهای فریبنده ای را به سرمایه گذاران می دهد و این در حالیست که سهم شهر ما حدود یک درصد از صنعت استان می باشد، چرا؟
ما به شما خواهیم گفت، به خاطر اینکه تمام دست اندازیها برای بافق است و حرکت آن لاکپشتی است همچون قول واگذاری زمین در شهرک صنعتی صنایع غذایی که قرار بود سال گذشته به سرمایه گذاران واگذار شود، برخی مباحث در جلسه شورای اداری سال گذشته عنوان شده و قول پیگیری داده شده و هنوز بعد از گذشت یکسال دوباره نقطه سر خط و قول پیگیری!
از بدو ورود محمد رضا صباغیان نماینده بافق به مجلس شورای اسلامی و در زمان فرمانداری طلایی مقدم پیگیری کارخانجات #تعمیرات_اساس در بافق شروع شده و بعد از چند سال دوندگی گفته می شود در پنج راه ریلی کشور نیاز به کارخانجات تعمیرات اساس نداریم و همه در این بحث اساسی و مهم سکوت کرده اند تا کارخانجات تعمیرات اساس #اردکان به بهره برداری برسد.
آقایانی که بهانه و بحث های اعتصاب و اعتراض را پیش کشیده و از آن سوء استفاده می کنید خودتان بهتر می دانید که در آن زمان هم مردم شریف بافق هیچ تقصیری نداشتند و آن بازخورد برخورد اشتباه خود شما بود، اما یک سوال از شمایی که آن اشتباه را دستاویز خودتان قرار دادید و هنوز هم قرار می دهید؛ مگر در شهرستانهای دیگر در هیچ زمانی مشکلات امنیتی نداشتیم؟ مگر اردکان و میبد و یزد تاکنون مدینه فاضله بوده و هیچگونه مشکلات امنیتی و اعتصاب و اعتراض نداشتند؟ نکند شماها فکر می کنید ما در بچگی از گوشهایمان شیر خورده ایم؟!
نماینده محترم مردم بافق، آقای فرماندار محترم شهرستان، چطوری تعمیرات اساسی که راه آهن نیاز نداشته سر از اردکان درآورده است؟! چطور و بر اساس کدام معیار در میبد و یزد که حتی یک دهم زیر ساخت لازم اعم از موقعیت جغرافیایی، نیروی متخصص و همچنین سابقه ای در این زمینه ندارند کارخانجات واگن سازی و تعمیرات واگن راه اندازی شده است؟ وضعیت اسفناک کارخانجات تعمیرات لکوموتیو در شهرستان که در گذشته ۴ مورد تعمیرات لکوموتیو در بافق انجام میشده اکنون به یک مورد رسیده نتیجه مدیریت چه کسانی است؟ شرکتی که به گفته مسئولانش تا ۷۰ درصد کارخانجات تعمیرات اساس را در بافق ایجاد کرده در بدترین شرایط سالهای گذشته خود سیر می کند. لطفا با آمارها کمتر بازی کنید و تحت هیچ عنوانی به منتخبان ما در شورای شهر بی احترامی نکنید.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *