فرماندار بافق گفت: آمار اشتغال در سال 97در شهرستان بیش از دو هزار نفر بوده که این آمار در سال جاری به 3هزار نفر افزایش می یابد و آمار بیمه بیکاری شهرستان نیز کمتر از شش دهم درصد می باشد.

به گزارش عصر بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: در سال 96قریب به دو هزار و 396 نفر بیمه شده اجباری در شهرستان داشتیم که این آمار در سال گذشته به دو هزار و 424نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد برای 640نفر اولین بار بیمه اشتغال ایجاد شد.
وی افزود: امسال پیگیر هستیم که در سال جاری آمار اشتغال در شهرستان به 3هزار نفر افزایش پیدا کند و ضمن اینکه با تشکیل مرتب کمیسیون کارگری آمار بیکاری در شهرستان کاهش یابد.
فرماندار بافق ادامه داد: با توجه به آمار 14 هزار و 769نفری شهرستان، آمار بیمه بیکاری به 85نفر می باشد که این آمار کمتر از شش دهم درصد است اما همین آمار پایین هم باید تقلیل پیدا کند.
زاده رحمانی با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر رونق تولید گفت: در راستای انجام برنامه و سیاست های دولت برای ایجاد اشتغال نیاز داریم سه بخش صنعت و معدن،خدمات و کشاورزی را در شهرستان پیش ببریم.
وی در پایان افزود: در سال جاری به بخش های خدمات و کشاورزی ورود بهتری خواهیم داشت تا ظرفیت بالقوه در این دو بخش به ظرفیت بالفعل تبدیل شود و سبب ایجاد اشتغال و ارزش افزوده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *