اولین نمایشگاه انفرادی عکاسی محمد حسین قلی زاده با هدف حمایت از سیل زدگان دایر شد .
به گزارش عصر بافق ؛ محمد حسین قلی زاده عکاس بافقی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : این نمایشگاه متشکل از ۴۱ اثر عکاسی در قطعه ۵۰ در ۷۰ از جاذبه ها و امکان دیدنی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان بافق می باشد.
وی بیان داشت : در زمینه مستند اجتماعی و عکاسی معدن فعالیت میکنم اما این نمایشگاه حاصل ۱۲ الی ۱۳ سال عکاسی من در نقاط مختلف شهرستان هست که  ۷۰ درصد آن شامل چهار سال اخیر است.
عکاس بافقی هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به سیل زدگان عنوان کرد و افزود : بعد از مواجه با بلایای طبیعی قصد داشتم برای عکاسی به این مناطق بروم اما وقتی دیدم عکاسان زیادی برای به تصویر کشیدن به این مناطق رفتند در نهایت به این نتیجه رسیدم از عکسایی که قبلا گرفتم و کمتر دیده شده نمایشگاه بزنم و کلیه درآمد حاصل از فروش آثار را به سیل زادگان هدیه کنم.
قلی زاده ادامه داد: شرکت سنگ اهن برای چاپ و تبلیغات همکاری کرد به همین دلیل قیمت آثار بسیار پایین تر از قیمت اصلی آن می باشد.
وی تصریح کرد : مردم میتوانند برای حمایت از سیل زدگان یا به عنوان  کاری فرهنگی هنری از این نمایشگاه خرید کنند و کلیه مبالغ فروش در اختیار سیل زدگان قرارمیگیرد .
عکاس بافقی در پایان افزود : این نمایشگاه تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب دایر می باشد و درصورتی که مدارس یا ارگانی خواهان بازدید در نوبت صبح هستتد با بنده هماهنگ کنند.

 

برچسب ها :
  1. ع ع

    ایولا به استاد قلی زاده برترین عکاس خاورمیانه که در کنار سایر چهره ها و سلبریتی های ایران دست به چنین اقدام شجاعانه ای زد
    گفتنی است پس از اقدام اینچنینی از استاد قلی زاده عادل فردوسی پور و محمد رضا گلزار شروع به فروش کتاب و آثارشون کرذن

  2. واقع بین.

    جالبه اغراق درنظر قبلی که نوشتن بعد از ایشون فردوسی پور و دیگران یاد گرفتن چکار بکنن
    گرانی تابلوها را هم مد نظر بگیرید.

  3. ناشناس

    برترین عکاس خاور میانه یا شهر یا استان؟؟؟
    عکاسهای دیگه چطورن بنظرتون؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *