چهاردهمین یادوارہ شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد برگزار میشود.

به گزارش عصر بافق ؛ نشست هماهنگی برای برگزاری باشکوه چهاردهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان با حضور برخی از مسئولین در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.
آیت الله سید جواد سلیمانی؛ امام جمعه شهرستان بافق در این نشست به اهمیّت الگو قرار دادن گفتار و رفتار شهدا و ایثارگران در جامعه ی امروزی و لزوم گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود مشکلات فراوان در سالهای آغازین دهه شصت و شروع جنگ تحمیلی از سوی ایادی استکبار و همراهی سرمایه داران شرق و غرب با ایثار و از خود گذشتگی بذل جان و مال مردم و شهادت بهترین جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بیمه و مقتدر گردید.
امام جمعه بافق با اظهار خرسندی از دشمن شناسی به موقع و حضور جوانان و نسل های مختلف جامعه در طول چهل سال همراهی و همگامی انقلاب اسلامی گفت: با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و روشن ساختن مسیر رشد و گسترش انقلاب اسلامی در برنامه گام دوم از سوی معظم له می بایست برنامه ریزی مسئولین در راستای به کارگیری جوانان متعهد و سرشار از نیروی معنویت و اخلاص قرار گیرد و به حضور آنان در همه عرصه های فرهنگی و اقتصادی واجتماعی جامعه اهمیت و نقش شایسته ای را محول نمود.
در این نشست عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تقدیر از همراهی و حمایت امام جمعه شهرستان بافق در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از حضور گسترده مردم قدرشناس و فهیم بافق برای برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق سپاسگزاری نمود و اظهار داشت: حضور دانشجویان و جوانان بسیجی و انقلابی تاثیر بسزایی در دستیابی به اهداف و برنامه های این دانشگاه داشته است.
فتاحی افزود: چهاردهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان در تاریخ پنجشنبه پنجم اردیبهشت 98 پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و از عموم مردم ولایی و شهید پرور بافق همانند سالهای گذشته برای حضور گسترده به احترام ایثارگری های شهدا و فرزندان خود دعوت می نمائیم.
در ادامه این جلسه که با حضور مسئولین شهر برگزار شد نقطه نظرات و پیشنهادات روساء و مدیران ادارات مختلف مطرح و بر هماهنگی و انسجام لازم در برگزاری باشکوه یادواره شهدای گمنام تاکید و برنامه ریزی گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *