آيا دوستان ما ميدانند كه روش و سيره آن ها در برخورد با مردم و كاركنان موجب نارضايتي بالا از عملكرد آنها شده است؟

آيا دوستان ما ميدانند كه روش و سيره آن ها در برخورد با مردم و كاركنان موجب نارضايتي بالا از عملكرد آنها شده است؟

اساسا چرا در بافق راحت مي شود به قول معروف ترك تازي نمود و پس از به قدرت رسيدن يارعزيز را هم براي حفظ قدرت ذبح نمود!

چرا و به چه دليل در چند سال اخير با قشر تحصيل كرده و عمدتا افراد ناب و بي شيله پيله برده وار رفتار شده و جمهوريت نظام و كشور با اينگونه رفتارها عملا خدشه دار شده است.

آيا اين پذيرفتني است كه هر كس به اعتبار مردم به جايي رسيد اين اجازه را بخود بدهد كه همين مردمي كه زيرپاي او را گرفتند تا بالا برود را عملا و بي تعارف لگد مال نمايد!

چرا و به چه علت فردي از مديران كه هرگز كسي از او راضي نيست دست به هر عملي ميزند تا در راس و اوج قرار گيرد در صورتيكه كارنامه ي او سياه و تاريك از نظر رفتار با همكاران است!

اساسا چه اتفاقي افتاده كه برخي چهره هايي كه پاكي و زلالي در چشمان آنها موج ميزند و نمايان است و از طرفي بقولي از پاك دست ترين ها هستند هرگز مجال خدمت به آنها داده نميشود!

چرا و به چه دليل بافق عادت نموده فقط از خيانت غريبه ها بگويد و در گذشته ايي سير نمايد كه هيچ سود و عايدي براي الان و آينده او ندارد و اساسا بافق خيانت را خيانت ميداند و يا نه اين را هم به خودي و غريبه تقسيم بندي مينمايد.

چرا سرمايه هاي عظيم اين خطه بايد در دست چند نفر محدود باشد و اين افراد با قدرتي اهدايي همين مردم ، خائن به مردم شوند و عملا اجازه هيچ نصيحت خيرخواهانه ايي را از هيچكس نپذيرند!

آيا ميشود در درازمدت به مردمي خائن بود كه عمدتا جز خير و نيكي و صداقت در آنها نيست و جز قانع ترين مردمند و اساسا افتخارشان نان حلال خوردن است؟!

آيا ميشود اين مردمي را كه هم متعهدند و هم معتقد و هم ولايي اند و هم هميشه همراه نظامند را به راحتي با تصميمات نابخردانه رنجاند و صبر و تحمل اين مردم اساسا چقدر است؟!

آيا ميشود در درازمدت دروغ و دروغ و دروغ به اين مردم با صفا و انقلابي گفت و سرمايه شان را با ناداني به تاراج داد؟!

اساسا چرا بايد عمده ي مردم از تو ناراحت باشند و تو بتواني شب را به صبح برساني و شايد خيال كني كه داري خدمت مينمايي!

چرا به محض اعتراض يك نفر اگر راست ميگوييد و منكر خيانت خود هستيد سريعا دستور برخورد و آزار و اذيت او را ميدهيد؟!

چرا اساسا اصرار بر اين هست كه از چهره هايي ناباب و غير مقبول و خائن به مردم كه كمترين محبوبيت را هم ندارند در اموري استفاده گردد كه جز رنج و عذاب براي مردم نيست ؟!

و هزاران سوال كه ذهن را ميازارد و مجال گفتن نيست!

همچنين بنده در همينجا از كليه عزيزان و بخصوص مديراني كه فارغ از چپ و يا راست خادم مردمند قدرداني و تشكر ويژه مينمايم و دست آنها را به كرات ميبوسم.

احمدرضا رضایی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *