- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

برگزاری تظاھرات اعلام حمایت و ھمدلی مردم با سپاہ پاسداران در بافق

بنابه گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق همزمان باسراسرکشور در حمایت از سپاه پاسداران وانزجارعمومی از اقدام رژیم متکبرآمریکابعداز اقامه نماز درمیعادگاه جمعه راهپیمایی صورت می گیرد.
سیدعلیرضا سلیمانی بافقی گفت؛تظاهرات اعلام حمایت و همدلی مردم ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام خصمانه و ننگین سردمداران رژیم آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی هم‌زمان با سراسر کشور پس از اقامۀ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۳ فروردین درشهربافق برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از عموم مردم غیور و همیشه در صحنۀ شهرستان دعوت نمود تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات روز جمعه، اوج نفرت و انزجار قلبی خویش نسبت به شرارت‌های شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و حامیان استکباری آنان به‌ویژه محکومیت اقدام سخیف و نابخردانۀ قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی توسط رئیس جمهور احمق و جنایتکار آمریکا را به نمایش بگذارند.

این تظاهرات پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۳ فروردین ازمیعادگاه‌ نماز جمعه بافق تا میدان امام زاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق