- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

پیگیری پروژه های حوزه راه و شهرسازی بافق

در دیدار فرماندار بافق و هیئت همراه با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان یزد پروژه ها و مسائل حوزه راه و شهرسازی شهرستان پیگیری شد.

به گزارش عصر بافق؛ صبح روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه، به منظور پیگیری پروژه های حوزه راه و شهرسازی بافق جلسه ای با حضور فرماندار، روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان، شهردار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر کمیته امداد این شهرستان در محل دفتر “سید عباس مشکاتی” سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.
در این جلسه زاده رحمانی فرماندار بافق ضمن تشکر از همکاری های این اداره کل در سال 97، به بیان مواردی از قبیل واگذاری زمین مورد نیاز صنایع جوار ریلی، زمین جهت احداث ادارات و همچنین اراضی مسکونی جهت واگذاری به افراد فاقد زمین و مسکن پرداخت.
در ادامه این جلسه نیز سایر حاضرین به مواردی از جمله عدم تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی، تعیین تکلیف و صدور سند اراضی دانشگاه آزاد اسلامی، واگذاری زمین مورد نیاز جهت احداث مسکن محرومین و توجه بیشتر به طرح بازآفرینی شهری بافت های فرسوده اشاره نمودند.
در پایان این نشست “سید عباس مشکاتی” ضمن جمع بندی موارد مطرح شده در خصوص اجرایی شدن آن توضیحات لازم را ارائه و دستورات لازم را به معاونین زیربط و اداره راه و شهرسازی شهرستان ابلاغ نمود.