همزمان با سالروز شهادت هنرمند بسیجی شهید سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی ، دورهمی   هنرمندان بافق با حضور مسولین استانی و محلی و جمعی از اهالی هنر و اصحاب رسانه شهرستان در بافق برگزار و از افراد برتر تجلیل شد.

به گزارش عصر بافق ؛ رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بافق هدف از برگزاری این مراسم را  گرامیداشت روز هنر عنوان کرد و افزود : این مراسم به منظور تجلیل از فعالان عرصه هنر، رسانه و فرهنگ در سال گذشته است.
حسین ارجمند تصریح کرد : در سال جاری طرح تصویب بنیاد وحشی بافقی مهمترین هدف اداره ارشاد است زیرا وحشی بافقی به عنوان بزرگترین سرمایه فکری،فرهنگی و اجتماعی شهرستان بافق است و نیازمند این است که بیشتر شناسانده شود و تلاش می کنیم در سال پیش رو بنیاد تصویب شود و محویت کارهای فرهنگی ما وحشی بافقی باشد .

در ادامه این مراسم فرماندار بافق ضمن قول مساعد برای تجهیز سالن پردیس گفت : تامین مالی تجهیز این سالن به عهده فرمانداری خواهد بود و مسوولیت اجرایی آن با رییس اداره ارشاد است.
محمد زاده رحمانی در خصوص مجتمع فرهنگی – هنری اداره ارشاد نیز بیان داشت : یک میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری هزینه شد و مابقی هزینه ها را تقبل می کنیم تا در هفته دولت این مجتمع به بهره برداری رسد.
وی ادامه داد : خانه هنرمندان یا همان فرهنگسرای شهرداری نیز با حمایت شهرداری بزودی به بهره برداری می رسد تا هنرمندان مستقر شوند.
فرماندار بافق در پایان گفت : مسوول میراث فرهنگی از تخصیص ۳۵۰ میلیون تومان برای شهرستان بافق خبر داد که  مقرر شد ۳۰۰ میلیون تومان  به خان پنج و ۵۰ میلیون تومان به ساماندهی آب انبار جنب اداره خان اختصاص یابد.

خبر : خالقدادی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *