- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

آمادگی بافق برای میزبانی از جشنواره‌های استانی

به گزارش عصر بافق ؛ مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم تجلیل از هنرمندان بافقی گفت: شهرستان بافق از جمله شهرستان‌هایی است که بستر هنری و فرهنگی مساعدی دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تلاش می‌کنیم فضا‌های فرهنگی نیمه تمام را تامین اعتبار کنیم، افزود: این امکان را فراهم می کنیم که جشنواره‌های استانی را در صورت آمادگی بافق در این شهرستان برگزار کنیم که با فضا‌های فرهنگی ایجاد شده این بستر فراهم شده است.

اختصاص بخشی از جشنواره بازآفرینی فرهنگی در استان به نام وحشی بافقی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اداره ارشاد را بستر ساز اجرای برنامه‌های فرهنگی برشمرد ادامه داد: در جشنواره بازآفرینی فرهنگی در مرکز استان یک بخش به وحشی بافقی اختصاص می یابد.

جوادیان زاده با بیان اینکه خصلت فرهنگ این است که مرز ها را در می‌نوردد ادامه داد: وحشی بافقی از کسانی است که گستره جغرافیای فرهنگ را جابه جا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم سلسله‌ای با با عنوان وحشی بافقی در کل استان داشته باشیم و بتوانیم این فرهنگ را در استان پایدار‌تر کنیم.

جوادیان زاده ایجاد بانک اطلاعاتی برای هنرمندان استان را از دیگر اقدامات در حال انجام برشمرد و تصریح کرد: تلاش کردیم انجمن‌ها طلایه دار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشند که فضا‌های فرهنگی خوبی نیز در بخش دولتی و غیردولتی در دست تاسیس است.

خبر : رجبی