رئیس جمعیت هلال احمر بافق طی مصاحبه ای ضمن اعلام این خبر مسرت بخش بیان داشت : با حمایت امام جمعه محترم ، همکاری و قول مساعد فرماندار محترم ، مدیران عامل سنگ آهن مرکزی ،. فلات مرکزی ، ادارات و ارگان های دولتی پیش بینی می گردد ؛ مبلغ ۴ میلیارد ریال جهت کمک به مناطق سیل زده جمع آوری گردد که در این میان کمک ۲میلیارد ریالی سنگ آهن مرکزی ایران بافق و کمک سیصد میلیون ریالی فلات مرکزی ایران شایان توجه می باشد

محمد رضا فتاحی بافقی افزود : جمعیت هلال احمر بافق از زمان وقوع این حادثه تلخ در مناطق مختلف کشور در این عزم ملی حضوری فعال داشت و ضمن تشکر از مردم عزیز بافق و موسسات خیریه بویژه بیت الرضا (ع) و امامزاده عبدالله و خانه های داوطلبی که قهر طبیعت را مغلوب مهربانی های خود نمودند ؛ گفت تاکنون مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال را به صورت نقدی و غیر نقدی را به هلال احمر تحویل نمودند.

وی گفت تاکنون دو مرحله از هدایای غیر نقدی را به استان ارسال و مبالغ نقدی به حساب۹۹۹۹۹ هلال احمر واریز گشته و بسیاری از همشهریان نیز از اپلیلکشن #۱۱۲*۷۸۰* استفاده نمودند

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از امام جمعه معظم ، فرماندار محترم . مدیران عامل سنگ آهن ، فلات مرکزی و کلیه روسای ادارات و ارگان ها ، کارمندان و گارگران شریف ؛ از مردم بزرگوار و کسبه عزیز بافق و کلیه گروه های مردمی خواست تا روز جمعه هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاههای سطح شهرستان تحویل دهند تا روز شنبه ۹۸/۰۱/۲۴ شاهد اعزام این کمک های بشر دوستانه باشیم.
فتاحی بافقی در پایان چادرهای مستقر در ورودی امامزاده عبدالله (ع) ، روبروی بانک سپه و اداره هلال احمر بافق را به عنوان پایگاههای جمع آوری کمک ها از عصر روز سه شنبه ۹۸/۰۱/۲۰ تا روز جمعه ۹۸/۰۱/۲۳ اعلام نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *