همانطور که پیش بینی کردیم برای #رضا_نارگانی در استان اتفاقی نیافتاد؛ به نظر ما بهتر است شهرستان بافق، مسئولان بافقی و #باشگاه_آهن از ظرفیت نارگانی بیش از این استفاده کنند.
برای رضا نارگانی بارها نوشتیم و دوباره هم می نویسیم چرا که وی یکی از نیروهای بومی موفق بود که با همراهی روابط عمومی و کادر اجرایی خود، ورزش شهرستان را دگرگون کرد و نشان داد عرق بومی داشتن، بافق دوستی، ورزش دوستی و ایجاد تحول در ورزش شهرستان و به نحو احسنت انجام دادن کار و مسئولیتی که به عهده گرفتی یعنی چه، چگونه باید از هیچ همه چیز ساخت و قله های موفقیت را فتح کرد.
پیشنهادمان این بود با توجه به موفقیت رضا نارگانی در شهرستان و #ورزش_بافق و اینکه مدیر کل ورزش استان نیز بافقی است پستی در شان و اندازه های او برایش در نظر گرفته شود، ضمن اینکه از نارگانی درخواست کردیم تا نگاهش را از ورزش بافق برندارد که تاکنون و مطابق با پیش بینی خودمان این امر برای مورد اول محقق نشده است.
اما اکنون می گوییم که اگر بافقیها، جوانان و ورزش دوستان بافقی، مسئولان شهرستان و رضا فلاح، سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق دلشان برای ورزش بافق و باشگاه آهن می سوزد با یک تیر دو نشان زده و از ظرفیت بالای رضا نارگانی در هیات مدیره باشگاه آهن استفاده کنند.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *