رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام(ره) با رئیس و پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

سید علیرضا سلیمانی بافقی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با حضور در مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) از نزدیک با مدیریت و همکاران این نهاد مقدس دیدار و سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام(ره) در۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۵۷ را تبریک و از زحمات پرسنل خدوم  این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل کمیته امداد به فرمان رهبر کبیرانقلاب است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اندیشه والای حضرت امام (ره) باعث شد که کمیته امداد تشکیل شود تا تلاش کند برای رفع مشکلات محرومان و امام(ره) به خاطر اینکه عدالت اجتماعی در کشور برقرار شود کمیته امداد،بنیاد مسکن،جهاد سازندگی و بنیاد 15خرداد را دستور داد تا تشکیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق بیان نمود: فعالیت در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) باعث افتخار است که توفیق همگان نمی شود و همه ما وظیفه داریم در ترویج فرهنگ نیکوکاری و انسان دوستی تلاش کنیم.

سلیمانی در پایان از همراهی مجموعه کمیته امداد با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست سید رضا هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشکر و قدردانی از حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مجموعه کمیته امداد و ارج نهادن به مقام والای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت رسیدگی به قشرمستضعف جامعه به ویژه خانواده هایی که به نحوی در چتر حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند، اشاره کرد: یکی از مهمترین فعالیتهای کمیته امداد رسیدگی به مشکلات اقتصادی، فرهنگی، مسکن و همچنین تلاش در جهت خودکفایی مددجویان و بازگشت آنان به بدنه جامعه و خود اتکایی آنان می باشد.

در بخش دیگر از این نشست حجت الاسلام عسکری مسئول اجرایی دبیرخانه شورای از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و امام جمعه شهرستان بافق که در رسیدگی به نیاز مددجویان  و محرومین یار و مددکار این نهاد مقدس بوده اند،تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: یکی از حوزه های فعالیت کمیته امداد حضرت امام(ره) حوزه زکات می باشد که بحمدالله با همکاری امام جمعه بافق و مبلغین و حمایت های مودیان زکات و مسئولین اجرایی بعضی از ادارات شهرستان توانسته ایم تلاش هایی در جهت کمک رسانی و هزینه کرد زکات جهت امور معیشتی، درمان، جهیزیه، مسکن، امور فرهنگی و پروژه های عمرانی عام المنفعه داشته باشیم و توانسته ایم در حوزه زکات در سالهای اخیر رتبه های برتر استانی را در پرداخت زکات واجب و مستحب به خود اختصاص دهیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *