- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

بافق بر بام هندبال استان ایستاد

🔸 تیم هندبال بافق قهرمان مسابقات هندبال مدارس دختران استان یزد شد و جواز حضور به مسابقات کشوری را بدست آورد.

🔸 به گزارش عصر بافق ؛ مسابقات هندبال مدارس دختران استان یزد در مقطع متوسط چهارشنبه ۸ اسفندماه با حضور ۸ تیم به میزبانی یزد بمدت ۳ روز در سالن شهدای معلم برگزار شد.

🔸 محبوبه دهقان مربی تیم هندبال بافق در این رابطه گفت؛ تیم بافق با تیم های اشکذر ، ناحیه یک یزد و زارچ در گروه یک این مسابقات قرار گرفتند که هندبالیستهای بافقی توانستند با اقتدار تمام بعنوان تیم اول گروه به دور دوم راه یابند.

🔸 وی افزود؛ در مرحله پایانی دو تیم بافق و اشکذر از گروه یک و تیم های ابرکوه و اردکان از گروه دوم با هم به رقابت پرداختند که هندبالیستهای بافقی توانستند بدون شکست به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابند و تیم های اشکذر و ابرکوه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کنند.

🔸 دهقان در پاسخ به این سوال که درخشش اخیر هندبالیستهای بافقی در استان و کشور حاصل از چیست گفت؛ چند سالی است باشگاه سنگ آهن توجه ویژه ای به پایه در رشته هندبال داشته که این قهرمانی ها نشانه عملکرد صحیح مدارس هندبال این باشگاه و همکاری با هیئت هندبال شهرستان است.

🔸 وی در پایان از همکاری کاظمی مدیرعامل باشگاه سنگ آهن و سیده مریم فخری مربی برتر استان برای رسیدن به این قهرمانی تشکر و قدردانی کرد.

🔸 شایان ذکر است ؛تیم هندبال بافق با مربیگری محبوبه دهقان و سرپرستی زهرا دهقانزاده در این مسابقات حضور داشت .